Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Hei. Lurer på om noen med vognerfaring kan hjelpe oss litt. Trenger en trille til lillejenta på 15 måneder. Vi skal ha den med på fly, samt i bil med endel bagasje. Den blir nok trillet endel, så er en fordel at hjulene tåler dette. Mest på asfalt, men kanskje noe grusveier. Vil gjerne ha med nedleggbar rygg. Sett på titanium breeze og quinny zapp. Noen erfaringer? Evt. tips til andre vogner? Tusen takk:)
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 Har breezen. Veldig fornøyd med den. Men ikke god å trille om dere er veldig høye. Jeg er 170 og den er litt i laveste laget for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå