Gå til innhold

Angående reisetrille


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Lurer på om noen med vognerfaring kan hjelpe oss litt.

 

Trenger en trille til lillejenta på 15 måneder.

 

Vi skal ha den med på fly, samt i bil med endel bagasje.

 

Den blir nok trillet endel, så er en fordel at hjulene tåler dette. Mest på asfalt, men kanskje noe grusveier.

 

Vil gjerne ha med nedleggbar rygg.

 

Sett på titanium breeze og quinny zapp. Noen erfaringer?

 

Evt. tips til andre vogner?

 

Tusen takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har breezen. Veldig fornøyd med den. Men ikke god å trille om dere er veldig høye. Jeg er 170 og den er litt i laveste laget for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...