Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Jeg har gjort det et par ganger, men er ikke noe jeg har stort behov for.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 Jeg. Noen ganger da jeg var yngere og før jeg fikk barn.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #3 Skrevet 4. juni 2010 Flere ganger i uka. Har sexfantasier om kollegene.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #4 Skrevet 4. juni 2010 ehhh, aldri. Tenker ikke på sexi arbeidstiden, i hvertfall ikke så jeg blir så kåt at jeg må onanere. Gud, så kleint! Går dere på do eller gjør dere det på kontoret, for dere som har eget kontor?
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #5 Skrevet 4. juni 2010 Gjør det på do, og greier ikke helt la være å lage stønnelyder heller. Et fint avbrekk på en ellers kjedelig arbeidsdag.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #6 Skrevet 4. juni 2010 Tenk å ha så dårlig selvkontroll.....tragisk.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #7 Skrevet 4. juni 2010 Tenk å være så dum og inntørka som deg, at du ikke engang lar deg selv få sånne enkle gleder her i livet.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #8 Skrevet 4. juni 2010 Daglig onanering på jobb gjør at stressnivået synker, og man får økt arbeidslyst.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #9 Skrevet 4. juni 2010 Det er sjelden jeg onanerer selv, men blir ofte bedt om å onanere sjefen min. Da bruker jeg høyrehånda mi, og det tar maks to minutt. Noen ganger spruter han utover ansiktet mitt, og da tar det sin tid å tørke opp.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #10 Skrevet 4. juni 2010 Nå skal jeg på do for å onanere. En naturlig nedtrapping til lunchpausen.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #11 Skrevet 4. juni 2010 Ja jeg onanerer på jobb. Jobber i kassa på Rema 1000 da.. Det er den mest naturlige ting i verden for meg, og de kundene som ikke finner det akseptabelt å se på når jeg onanerer, kan velge en annen butikk!! Her onaneres det i stolen bak kassa! "Skal det være en pose?" er byttet ut med "Skal det være et knull?"
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #12 Skrevet 4. juni 2010 Så det er derfor mannen min insisterer på å handle alene på Rema1000 nesten hver eneste kveld. Og så er han altfor sjelden innstilt på sex med meg.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #13 Skrevet 4. juni 2010 Ehm, kremt...Eh, tror jeg stikker på jobb nå jeg! :-p
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #14 Skrevet 4. juni 2010 Nå har jeg nettopp onanert, og lot være å vaske hendene etterpå. Er så deilig å lukte på dem nå etterpå. Tror også kundene setter pris på den litt spesielle duften det blir på myntene som jeg gir tilbake i kassa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå