Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 I en skala fra en til ti?? Jeg er vel på en 9er tenker jeg.. Stortrives på jobb, det som skulle gjort at jeg kom meg opp på ti-tallet var fast ansettelse..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 7-8 tenker jeg. Det som trekker ned er lange vakter og turnus, men det har jeg jo på en måte valgt selv. Trekker også opp om jeg får fast jobb.
Trønderbærta Skrevet 3. juni 2010 #3 Skrevet 3. juni 2010 Må bli en 10 er tenker jeg. Jobber 100 % fast i en gårdsbarnehage, er den herlige plassen med masse turmuligheter, ALLE mine kollegaer er helt supre, og vi har ett kjempebra arbeidsmiljø. Har jobbet der siden november.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #5 Skrevet 4. juni 2010 Det blir en 10`er hvis jeg bare regner med den avdelingen jeg er på, men hvis jeg tar hele arbeidsplassen så blir det vel en 4`er tenker jeg...
Jojo x3 Skrevet 7. juni 2010 #6 Skrevet 7. juni 2010 Trives kjempegodt! Skulle bare ønske jeg hadde enda mer tid til hver enkel elev. Men herlige unger og masse utfordringer!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #7 Skrevet 8. juni 2010 5.. Noen dager hater jeg jobben, andre dager elsker jeg den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå