Gå til innhold

Erfaring med Maclaren Techno XT

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer å kjøpe oss en Maclaren Techno XT som trille nå før ferien, men er litt usikker i forhold til at vi ikke får prøvd vogna 'live' ettersom vi ikke bor i nærheten av forhandler.

Er det noen av dere som har erfaringer med vogna? Er spesielt interessert i om en bør være høyere enn meg (1.63) for at vogna skal bli behagelig å trille. Har prøvetrillet den større versjonen, XLR, og den ble for høy for meg.

På forhånd takk for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har denne trillen og er super fornøyde med den. I motsetning til mange andre triller er den fantastisk god å trille, ikke noe krøll med hjulene selv om de er så små. Super kalesje som kan forlenges for å skjerme mot sol.

Jeg er 1.65 høy og jeg synes ikke xt er for høy for meg, men trodde egentlig ikke at xlr er høyere så hvis du synes denne er for høy er det mulig du vil synes det om xt også. Regner med du hadde håndtakene på det laveste?

Skrevet

JEg liker den veldig godt. JEg er selv 1.72 cm, og den er fin for meg. Har aldri tenkt over hvordan den ville være om jeg var kortere da.

HAr gode erfaringer med vogna, men må vel innrømme at vi har ikke brukt den så mye. Så hadde kanskje ikke brukt så mye penger på ei reisetrille hvis jeg visste hvor lite den kom til å bli brukt. Men dere må jo se an behovet deres selv. Den er i alle fall topp når den først er i bruk ;-)

Skrevet

Jeg er knallfornøyd med den! Har brukt den masse, den er veldig kjekk å ha med seg på kjøpesenter. Jeg er 1.68 og den er helt passelig for min høyde ihvertfall:) Go for it!

Skrevet

Tusen takk for svar! Da tror jeg vi går for en XT gitt;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...