Seriøst Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 Jeg har ikke dekket til magen min, men jeg har ikke solt den så lenge da! Så lenge du ikke overdriver solingen på magen så går det nok helt fint, er jo flott å få litt farge på den voksende magen også da Du kan jo dekke den til og ta pauser innimellom!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 3. juni 2010 #3 Skrevet 3. juni 2010 Jeg har hørt at tildekking ikke er nødvendig- det viktigste er at du ikke blir for varm, og tar noen pauser underveis=)
Gjest Skrevet 3. juni 2010 #4 Skrevet 3. juni 2010 Jeg kommer ikke til å dekke til magen... Man må bare generellt sett ikke bli overopphetet! Ei venninne av mamma hadde en glup kommentar da mamma var gravid med meg: "Nei Eva du kan jo ikke sole deg nå!! Babyen begynner jo å koke!!!!!!"
Cat&Gullungene Skrevet 4. juni 2010 #5 Skrevet 4. juni 2010 Tror ikke det er nødvendig, men jeg gjør det likevel. Forrige gangdekket jeg til magen og smurte med med olje på kveldene, og min (kanskje tvilsomme ;-))) teori er at det hjalp meg til ikke å få strekkmerker... I går solte jeg meg altfor mye! Så nå har jeg hvit mage, men er ellers litt solbrent :-(((( Det var endel vind, så jeg håper og tror ungen ikke ble overopphetet. Men det skal sies at han vear VELDIG aktiv alle de 3 timene jeg lå der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå