Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 For de som ønsker å bli spådd anbefaler jeg www.123hjemmeside.no/spaakafeen av henne får du raskt og pålitelig svar!!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #3 Skrevet 3. juni 2010 Jeg tok kontakt for en stund siden. Da en hadde innlegg her om at hun ønsket å spå dyr gratis.. Sendte henne mail, men hørte aldri noe.. Så vet ikke hvor kjapp hun er jeg
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #5 Skrevet 4. juni 2010 Hm merkelig. Og grådig irriterende at hun ikke kunne svart og sagt hun ikke hadde tid eller noe..
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #6 Skrevet 4. juni 2010 Tussimor ?? Hun har spådd meg også. Gikk veldig kjapt å få svar. Dessverre var det ikke mye hold i "svarene"...
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #7 Skrevet 4. juni 2010 Jeg fikk svar jeg, som helt tydelig var til ei annen, det var type copy paste svar, fordi den mailen egentlig skulle til, sto det mailadressen til i mailen osv, dårlig forklart, men var helt tydelig noe muffins.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #8 Skrevet 4. juni 2010 hvilke 2-3 første bokstaver var det i den mailadr? Jeg fikk ikke svar.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #9 Skrevet 4. juni 2010 Jeg ante vel det var muffens når det ble reklamert her med gratis spå for hunder og når hun da ikke gidder svare på mail hun får.. Jaja,, kjipt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå