Gå til innhold

*kremt* kanskje et teit spm, men.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man "lære" seg å få bedre selvtillit? Å bli mer utadvendt og å snakke lettere med folk en ikke kjenner osv. ? Ikke være redd for alt som heter kontakt med ukjente.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,det kan en.

Jeg var slik leenge,men hadde en jobb som innebar att jeg traff mange ukjente hver dag,og jeg måtte jo prate med dem,og jeg er ikke sjenert den dag i dag,har mere troen på meg selv også,og jeg fant fort ut att folk er faktisk interessert i meg og min mening,og lytter til det jeg sier.

Det trodde jeg ikke før,og da pratet jeg nesten aldri med ukjente..

Slenger fort ut en hyggelig kommentar nå,også blir det en liten og lett samtale =)

Skrevet

Jeg var veldig beskjeden før, men i løpet av de siste årene har det skjedd noe som gjør at jeg har begynt å prate med kassadamer jeg ikke kjenner, roper en bemerkning til den ukjente naboen når jeg går forbi osv. Kanskje fordi jeg rett og slett føler meg trygg. På meg selv.

Jeg er den jeg er, that's it=)

Jeg nærmer meg 30, kanskje det rett og slett kommer med årene?

Skrevet

To ting:

Mange som er sjenerte er veldig selvbevisste på en måte, de tror alle ser rart på en og vurderer en. Det stemmer overhode ikke!

Gi deg selv i oppgave å prate hyggelig med en fremmed hver dag. Det kan være dama i kassa på rimi eller en som har en søt hund eller.....

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...