Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Er jo aldri mulig å komme igjennom på telefonen. Hver gang kommer man på telefonsvareren som ber en om å henvende seg på mail fordi de prioriterer kunder i butikken. Har send mail og noen ganger får jeg ikke svar i del hele tatt og de gangene jeg får svar tar det flere dager før det kommer. Kan det være så vanskelig å finne ut om de har en vare i butikken. Det ironiske er at når man er i butikken å handler er det sjeldent noen kommer å spør om du trenger hjelp selv om de ikke har noe annet å gjøre....."prioriterer kunder i butikken" -narr meg til å le!! Hadde det vært flere barneutstyrbutikker her i nærheten hadde jeg aldri handlet på barnas hus.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 Uheldig du da, jeg er strålende fornøyd med hjelp og sørvis på "vår" Barnas Hus, var der senest i dag å handlet. Høygravid som jeg er fikk jeg tom. hjelp til å frakte varene ut i bilen.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #3 Skrevet 3. juni 2010 På Barnas Hus i Åsane kan de ingenting, lyver for å virke som de kan noe, følger ikke opp avtaler og bestiller ikke det de sier de skal bestille. Vi handler aldri mer i den møkkabutikken.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #4 Skrevet 3. juni 2010 Hi her.. Det hørtes jo bra ut:) heldigvis er det ikke like dårlig service over hele linjen. Her jeg bor har denne butikken faktisk rykte på seg for å ikke vite hva god service er.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #5 Skrevet 3. juni 2010 HI: Er det Barnas hus i Ski du sikter til? Det er en elendig butikk!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #6 Skrevet 3. juni 2010 æsj, jeg og. hadde bestemt meg for vogn og litt anna utstyr (til sammen over 10.000kr) og gikk/sto og kikka og tok på og prøvde vogna kjempelenge. Ingen av de to damene som dreiv og rydda/prata ved siden av oss viste noe tegn til å hjelpe oss i det hele tatt. hadde det ikke vært for at det var 2 dager til termin og vanskelig for oss å komme oss til/fra butikken så hadde jeg gått. fy f... så irritert jeg ble. jeg vet at de fleste butikker ønsker å tjene penger på salg av varer...., men tydeligvis var ikke de spesielt interessert i mine penger. drittbutikk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå