Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Min jente hadde1351stemmer før idag... Nå har hun under 900? Og Aron har plutselig veldig få (greit for min del) men har de slettet stemmene datteren min har fått? Jeg har ikke jukset eller linket..
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 Da har de nok slettet alle stemmene som har kommet fra samme ip-adresse. Vet om flere konkurranser der de gjør det
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #3 Skrevet 3. juni 2010 Men hvorfor har noen jukset på vegne av min datter?
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #5 Skrevet 3. juni 2010 det skal jo gå ann og stemme hver dag på samme unge. og synes om man har fks 2 pcer i hus med samme ip adresse burde vel ikke det ha noe og si? Altså jeg har en pc og sambo har en, han burde jo få lov og stemme på sin egen datter? og samme fks hos mine foreldre, moren min har en pc og pappa har en +søskene mine har hver sin, burde ikke alle de også få lov og stemme på barnebarn/tantunge? uansett om alle pcer tilhører samme hus og samme nettverk? Men trodde ikje egentligt at pcer har samme ip adresse. og det skal kun gå ann og stemme en stemme pr unge pr dag.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #6 Skrevet 3. juni 2010 Er litt enig med deg jeg hi. Skjønnhetskonkuransene i USA er nokk flere hakk verre. Der er det jo flere som lever og ånder for at barna skal bli nr.1. Men jeg synes også at Lano konkuransen er smakløs. Fatter ikke at mødre vil sende inn bilder av barnet sitt for at andre skal stemme på utsenet deres. Atpåtil blir de offer for diskusjoner her inne hvor flere blir kalt stygge og mindre pene. Selvfølgelig er de som skriver dette verst. Men jeg ville aldri utsatt mitt barn for dette. Jeg trenger heller ikke andres bekreftelse på at mine barn er pene.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #7 Skrevet 3. juni 2010 Ja folk er heslige. Det er ikke jeg som har lagt ut bildet men bestefaren hennes. Jeg sa dset var greit. Men er jo litt sykt om noen har jukset på hennes vegne. Blir sjokkert. Og nei du morroklump lenger opp her - har ikke juksa!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #8 Skrevet 3. juni 2010 Ha ha ha... Postet i feil tråd ser jeg. Beklager!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå