bocca Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Hei... sitter her hjemme alene, og er førstegangs.... har vært plaget med mye kynnere hele svangerskapet, men di er liksom forsvunnet den siste uka, jeg sover godt, og oppkasten har gitt seg himmelsk men nå i kveld har jeg har jeg hatt to ganske kraftige kynnere (tror jeg det må være) godt nede i "mellomgulvet". Men det er laaaangt mellom hver, den første kl 18, og den andre nå rett før 20... di varer ca ett min/to min... og ligner ikke det jeg har hatt tidligere synes jeg...da har det vært snakk om at magen strammer seg sinnsykt... men gjør ikke noe videre vondt... Kan kanskje riene være i gang? men hvor lenge er det normalt at det begynner mellom hver rie? føler to timer er veldig lenge for at det kan være snakk om fødselsrier liksom... ikke lett det her... Håper noen kan svare eller gi tips forresten er det 6 dager til termin i dag
mammaen til 2+1 Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 med min første starta aldrig riene... ble satt i gang.. men etter hva jeg har hørt andre her forklare kan det godt hende du er så smått i gang... hvis du reiser deg opp og beveger deg litt kan dette hjelpe på, eventuelt en varm dusj..
Gjest Skrevet 3. juni 2010 #3 Skrevet 3. juni 2010 Med førstemann ble jeg satt igang, men med nr to startet riene tidlig om morgenen og det begynte med ca 1 time mellom de første, før det etterhvert ble kortere mellom dem, og vesla ble født samme kveld. Det kan godt være noe på gang. Hold deg i bevegelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå