ifie Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Småen på 9 mnd og har akkurat hatt noen dager med høy feber (sansynligvis 4. barnesykdom ettersom det kom utslett etter at han ble feberfri), og er nå plutselig veldig kald! Frisk og fin ligger han på 37,2-3 grader, men nå er han ikke varmere enn 36,8. Det er jo ikke så veldig stor forskjell, men han svetter så fort, selv om han er kald! Han sovnet i armene mine nå da han skulle ta kvelden, og han hadde store svettedråper i ansiktet og var våt i håret. Og veldig kald! Noen som vet hvorfor det er sånn, og om det er greit??
noLadyjustME Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 hei! Jeg vet ikke ang svettingen, men her har både meg og lillegutt normaltemp på 36,4-7 ca, så kan jo være han rett og slett har lavere temp til vanlig. God bedring til lille:o)
L&M Skrevet 3. juni 2010 #3 Skrevet 3. juni 2010 Nå hugser eg ikkje sikkert, men mamma jobber på barneavd og hugser ho sa til meg at kaldsvetting var verre enn feber. At eg måtte vere obs ang dette med jenta mi når ho var sjuk. Så var eg deg ville eg kanskje ringt legevakt for å rådført meg! Skader ikkje å ta en telefon!
L&M Skrevet 3. juni 2010 #4 Skrevet 3. juni 2010 Glemte å si at du også må vurdere allmenntilstanden hans.. Såg etterpå at du ikkje egentlig sa noke om den.. Berre at han sovna i armane dine, men ikkje om dette er normalt.. =)
ifie Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2010 Takk for svar! Til vanlig har han 37,2-3 grader, så det er litt lite, ja. Han pleier og sovne i armene mine etter kveldspuppen, så sånn skal det være Han plages med tenner og har nå dette utslettet, så han er veldig sutrete og kosete. Generelt ikke i særlig form... Syns ikke han er så kald lenger nå, men det skal ikke mye til før han svetter i hodet. Får være litt ekstra oppmerksom i natt og i morgen. Takk dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå