Sweet caramel Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Hoster som et h...... og er så lei..! Vil sove slik at jeg slipper å gå rundt både på jobben og hjemme som en sombie..! Hørt at timian (tror det var det?) skal være hostedempende, men funker det virkelig? Trenger å ta noen nå, så jeg får sove i natt..
Sweet caramel Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #2 Skrevet 3. juni 2010 Ingen som har noen gode råd og tips?
noLadyjustME Skrevet 3. juni 2010 #3 Skrevet 3. juni 2010 honning smører faktisk ganske bra, ta en ts og prøv selv om det kanskje ikke frister så mye
Gjest MMJ Skrevet 3. juni 2010 #4 Skrevet 3. juni 2010 De har hostesaft på legevakta... hvis den er i nærheten
magedans Skrevet 3. juni 2010 #5 Skrevet 3. juni 2010 Varm melk med honning. Noskapin tabletter (tørrhoste) Solvipect hostesaft (slimhoste) Cosylan (reseptbelagt - men den hjelper visstnok alt og alle) og alle kjerringrådene: http://www.kjerringrad.com/kjerringraad-hoste.html god natt og sov godt
Sweet caramel Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 3. juni 2010 Sorry, men hostesaft funker IKKE på meg.. :-( Honning kan jeg prøve, takk! :-)
Sweet caramel Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 3. juni 2010 Tusen takk, magedans! Skal se på den linken:-),
♡Lena♡Leon♡Ludvik♡ Skrevet 3. juni 2010 #8 Skrevet 3. juni 2010 sprit som i Jagermaister f.eks! Eller få tak i en flaske cosylan!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå