Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Har innimellom hatt stikkinger nede i underlivet. I dag har jeg hatt ganske mye av det. Jeg har hele tiden trodd at det er junior i magen som trykker på noe som gir slike ilinger, men så fikk jeg høre at det kunne være modning. Kjenner jeg ble litt gira da. Er ikke godt nei for kjennes ut som om det er en million nåler som stikker meg der, men dersom det er modning så lover det kanskje godt for fødsel om ca 5 uker? Er 35+1 i dag. Flere som kjenner det eller er det ikke "normalt" å kjenne at man modnes?
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 kjent det der selv 1-2ukers tid selv.. er 36fullgåtte uker i dag..
mammaen til 2+1 Skrevet 3. juni 2010 #3 Skrevet 3. juni 2010 det er både modning og hodet til baby... =) Dvs.. det er jammen ikke lett å kjenne forskjell... haha noen stikksmerter lager hodet til baby når det presser seg ned neri der og fester seg. Men noen av disse stikkesmertene er modning... Men som sagt.. er ikke lett å kjenne forskjell.. Men dersom hodet til barnet er festet er det jo bare modning.
Gjest Skrevet 3. juni 2010 #4 Skrevet 3. juni 2010 Ja, modning. Har hatt det i tre - fire uker. Er i uke 38.
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 3. juni 2010 #5 Skrevet 3. juni 2010 var hos jm i dag jeg og Vesla her har ikke festet seg ennå,men ligger med hodet ned som hu alltid har gjort der..
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 3. juni 2010 #6 Skrevet 3. juni 2010 Hatt skikkelig vondt i flere dager nå (33+3). Det stikker og føles som om hodet stanger i en nerve. Hyler til noen ganger. Var på ul tirsdag og han lå fortsatt med hodet ned (siden uke 26) ikke festet enda. Han veide hele 2500 gram. Håper det begynner å modnes slik at han kommer 2-3 uker før.
mammaen til 2+1 Skrevet 3. juni 2010 #7 Skrevet 3. juni 2010 må bare få legge til at det er vist fare for modning og av at hodet ligger der og stanger... så da om det er stikksmerter for hodet eller bare modningstiskk så er det vel så å si modning begge deler vil jeg tør å påstå..
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 3. juni 2010 #8 Skrevet 3. juni 2010 Denne gutten ligger ikke og stanger der nede i alle fall. Har ganske mye fostervann så han driver og turnerer rundt lengre oppe ennå Hender seg fortsatt at han legger seg i tverrleie :s
mammaen til 2+1 Skrevet 3. juni 2010 #9 Skrevet 3. juni 2010 da må det vel være modning for din del da... siden du fint kan modnes uten at hodet er på plass..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå