Gå til innhold

gruer meg sånn til jordmor timen i morgen:((

Anbefalte innlegg

Skrevet

spurte jordmor sist uke om hun kunne strippe meg for å prøve å se om det hjelper(har gått med nesten daglige maserier i 3uker nå å 2cmåpning i 3,5uke) å fikk da til svar at det hadde hun ikke noe tro på,men til nød kunne hun sette noen nåler på meg:(

føler virkelig jeg har møtt veggen nå,sover ikke på natten for jeg blir så kvalm å kaster opp,ryggen min har sagt takk for seg,har hodepine,ikke overskudd og energi til noen ting som helst,såvidt jeg orker lage meg mat når mannen er på jobb:(

har hatt ett veldig tungt svangerskap der jeg har vært sykemeldt fra uke 8... skjønner ikke hvordan jeg skal klare å gjennomføre en fødsel vist jeg må gå så veldig mye lengre på dette viset..

huff,ble mye klaging det her,måtte bare få det ut en plass:)

er forresten i uke 40 nå:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, det höres ikke noe særlig ut. Men det kan jo ikke være lenge igjen nå. De sier jo at det å "bli lei" er en mental forberedelse til å skulle föde, så aldri så galt at det ikke er godt for noe. Men må si jeg skjönner deg godt, for jeg er smålei nå i uke 35+2, og tanken på å gå i 5 uker til föles ikke noe særlig :o I tillegg födte jeg 10 dager för termin sist, og det dumme da er at jeg nærmest forventer å föde för denne gangen også (noe som for så vidt er sannsynlig, men absolutt ikke sikkert!)...

Hva mente du at du gruer deg til hos JM?

Skrevet

gruer meg siden jordmor er litt sånn nedlatende når jeg spør om ting på en måte.. å skal spørre igjen i morgen om hun kan strippe meg å sette rieframkallende nåler. har blitt veldig langsommelig på slutten det her,siden jag var innlagt i både uke 34 å 35 med premature rier..

Skrevet

Ok, skjönner... Lykke til i morgen da. Håper hun har noe "vidundermiddel" som setter fart på sakene :)

Skrevet

Huff, stakkars deg! Håper JM er grei mot deg og gir deg noe som fungerer, slik at du får fødsel!

Synes det er dumt av henne å ikke ta deg nok på alvor! Jeg hadde veldig problemer med mye maserier sist+ ryggproblemer, så da fødselen kom, var jeg helt utslitt da jeg kom til det punktet hvor jeg hadde 6cm åpning.

Takk og lov, idag har jeg en god JM som vet å hjelpe meg så jeg forhåpentligvis slipper unna den samme utmattelsen jeg hadde da!

Ønsker deg masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...