Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 har hørt dette er farlig, er det sant? Jeg sover alltid på ryggen.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 Er du gravid? Det er enkelte gravide som får problemer med en blodåre som kommer i klem, sånn at de blir svimle/svimer av. Det kan du løse lett ved å legge en pute eller lignende under en halvdel av ryggen. Jeg hadde aldri problemer med å sove på ryggen da jeg var gravid.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #3 Skrevet 3. juni 2010 Ja jeg er gravid, det du sa var akkurat det jeg har hørt, var bare usikker på om det stemmet.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #4 Skrevet 3. juni 2010 Det stemmer, men som regel får man ikke probl. fr langt ute i sv. skapet. Du skal merke det bra om den kommer i klem. Er i uke 35, ligger lett på ryggen, merker ingen ting til greiene. For baby her det vel ikke så mye å si tror jeg. Prøver ligge på venstre side da det skal være best, men da sovner armer og bein, så må ha litt variasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå