Gå til innhold

Papirboss i Bergen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det slik å forstå at de kommer og henter papir/papp/plastavfall som vanlig? Kun restavfall som ikke blir hentet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror de henter ja. I går kom det hvertfall kjørende en bossbil som så ut til å inneholde papir, hit til borettslaget som jeg bor. Men de hentet av en eller annen grunn ikke papiret tror jeg. Jeg var ute og gikk tur, og møtte de nede i veien, så såg ikke med egne øyne om de hentet det. Men det tok så kort tid før de kom kjørende igjen, at de neppe kan ha rukket å tømme det.

Skrevet

Ifølge mannen som kom de visst og hentet papirboss igår. Dvs, han så bilen, og ble småirritert siden vi ikke hadde satt det ut. Regnet vel med at all bosstømming ble berørt av streiken...

Skrevet

Det er ikke "henterne" som streiker - det er de som jobber på forbrenningsanlegget for restavfallet - derfor skal de hente papirboss.

Skrevet

Takk for svar folkens :) ble litt usikker da jeg så at ingen andre rundt her hadde satt ut papirbosset sitt.

Skrevet

Det heter SØPPEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...