Gå til innhold

Har dere ikke nok barn nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som får slike kommentarer fra venner og familie? (fra hans familie for min del).

I mitt tilfelle har han 3 fra før, og vi har 1 sammen. Jeg har jo lyst på en til.

Familien hans viste ikke mye glede når den første kom, og kommentarer som "stenge av krana snart", "dere har vel mange nok barn nå" går meg på nervene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskyld sjørøver-språket, men fytti helvette å frekt! Der var de jammen ikke glad for barnebarna i hvertfall...

Min samboer hadde bare en fra før , men jeg merket at vårt nye barn ikkr fikk samme positive responsen som hans første. Han skilte seg når lille var 1, og fant seg nye kjæreste(meg) etterhvert. Hans foreldre er oppslukt og spør alltid etter første.. Søsknene hans hilste ikke på vårt barn en gang. Fullstendig ignorert. Sa i fra å sambo tok det opp med familien, men det er så påtatt. De nesten kaster seg om halsen til eksen hans når hun er der for å levere/hente etc.. Kjipt men man kan ikke bestemme åssen folk skal oppføre seg.

Er ikke lett, men gruer meg til den dagen minsten vår ikke kan forstå hvorfor onkel/tante leker å har med på tur storesøster og alle fetterne å ikke han. Spyr...

Svigermor har vel egentlig bare sagt at: Ja skal dere ha dissa ungene får dere jammen passe de sjøl også(vært snakk om b.vakt et par timer etc) men de andre barnebarna kan overnatte fra fre til søn. Vår har aldri overnattet.

Man blir skikkelig forbannet etterhvert, men for min del bryr jeg meg om mitt barn og min familie som tar supert vare på oss! Man orker tilslutt ikke bruke energi på det..

Skrevet

Litt sånn Sokrates, spør tilbake spør tilbake og spør tilbake.

"Er ET barn mye synest du?"

"Hva mener du med det?"

"Hva vil du fram til?"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...