Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

festlig!

syte innlegg dette altså!

men èn ting er å lekke litt der nede, det skal jeg alltids kunne sjule med noe tena mini osv. Men jeg lekker jo for svingende oppe og nå! ARRRRRRGH!!!! Såpass att jeg måtte krype til korset og kjøpe innlegg i dag. Så festlig da, når man har planlagt å sitte på stranda i helgen i bikini... NOT! Jeg går ikke en eneste meter på utsiden av døren med de putene der i toppen nei! vSå forfengelig er jeg, gravid eller ikke!

humørsyk om dagen???? laaaaangt der i fra, hehehehehehe. Stakkars mann her hjemme ;0)

Seriøst, er ikke det litt tidlig å lekke så mye da? jeg mener, det LEKKER altså, ikke pipler litt hvis jeg klemmer, det renner omtrent. er 34 akkurat i dag. ( 36 + 4 hvis "vår" termin stemmer ).

Hva er egentlig "vanlig" ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var gravid med førstemann måtte jeg bruke ammeinnlegg de to siste mnd før fødsel fordi jeg lakk så mye melk. Det var ille. Hadde etterpå så utrolig mye melk at jeg aldri ammet på mer enn et bryst om gangen og mens jeg ammet på ene bryste, rant det melk ut av det andre så jeg fylte som regel en flaske melk ved hver amming - uten å pumpe. Luksusproblem, men ganske slitsomt. De andre gangene har jeg ikke lekket noe mer enn sånn litt av og til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...