Gå til innhold

Plass til gravidmage i en one piece? Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker meg en slik! Ser bare såååå herlige ut, men drøyer å kjøpe hvis magen ikke får plass. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den får plass, men OnePiece er utrolig upraktisk når man renner på do hvert "femte minutt"

Skrevet

Tror jeg hadde fått latterkrampe hadde jeg sitt en gravid i onepiece...sorry, men den moten forstår jeg meg ikke på. Hvis du skal bruke den som kosedress hjemme er det selvfølgelig noe annet ;-)

Skrevet

Ja, bare bestill! :) Den er kjempedelig! Jeg har en fra Only og der er det grei plass til magen foreløpig da. Men den er så god som den ser ut :) Det jeg ikke liker med orginal onepice er at skrittet er så langt nede da, jeg liker ikke å ha "buksesig" :) Men der er ikke noe problem den fra only. Løp og kjøp :)

Skrevet

Ja du har kjempegod plass, hører det skal være kjempebehagelig også. Bare gjør oss andre en tjeneste, ikke gå med denne ute.. det ser så fælt ut!

Skrevet

jeg er høygravid og har en i str small.. får gooood plass til magen, og jeg er ikke pittelita! :)

Skrevet

HI her:

Takk for alle svarene! skal spare omverden for synet av meg. Bare kose meg i sofakroken i den. Kan likevel være greit å ha noe å skremme naboens tenåringssønn med når han er på vei hjem fra fest i grålysningen! :)

Skrevet

onepiece ja, voksne mennesker i sparkebukser - NICE :-)))))))))

Skrevet

Haha oh no jeg kan bare ikke fordra de One piece dressene!!! UGH

Skrevet

det er det mest tåpelige og harry plagget EVER! Værre enn grilldress......

Skrevet

Jeg er kjempegravid(ser ut som 3 inni der) og har en rød onepiece.

Bruker den kun inne og ser ut som en forvokst teletubbies!!

Skrevet

La ihvertfall samfunnet slippe det synet.

Skrevet

Jeg har også kjøpt den fra Only av nøyaktig samme grunn, orker ikke gå som en pingvin. Men jeg beveger meg IKKE utenfor huset i den ,det er ikke fint...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...