Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Skulle rydde på benken så gikk jeg rett på stekepannen,altså håndtaket rett inn i magen. Er 35 uker på vei, den ligger med hodet ned så jeg traff evt siden eller ryggen på babyen. Blei litt redd for den lille i magen nå? Noen som kan svare på dette?
Gjest Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 Den lille er nok godt nok pakket inn til at det stort sett går veldig bra. Kjenner du liv som vanlig? I så fall går det nok bra :-) Men synes du noe virker uvanlig eller det var veldig hardt er det jo bare å ringe føden og spørre. Bedre med et spørsmål for mye enn et for lite.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #3 Skrevet 3. juni 2010 Babyen ligger godt polstrert i magen. Så om du ikke har vondt eller får blødninger så er alt vel
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #4 Skrevet 3. juni 2010 Det gikk helst sikkert fint! ;-) Så lenge du kjenner liv, så er det nok ingenting å bekymre seg for! :-) Jeg raste ned alle trappene hos Mamma da jeg var i uke 36 i forrige svangerskapet. Gikk helt fint! :-)
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #5 Skrevet 3. juni 2010 ikke så veldig liv men litt, han ligger helt ut i (huden på magen min) men får følge med litt, glemmer at magen er der av og til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå