grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Kan se ut som det hjelper litt mer en nr 1 har litt sammentrekkninger men om d er kraftige kynnere eller rier er jeg litt usikker på... Godt er d ikke men ikke vondt nok heller... Hadde en fantastisk jordmor før vakskifte, hun vi har nå er en smule sær... Gubben sover i en godstol mens jeg ligger i fødesenga og slapper av med musikk i øre..:-D
Hybelkanina Skrevet 3. juni 2010 #3 Skrevet 3. juni 2010 Lykke til videre, håper du snart kommer ordentlig igang )
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 3. juni 2010 #4 Skrevet 3. juni 2010 lykke til et spm bare : hva som må til for å få sånn modningskapsel ?
bondeknøl Skrevet 3. juni 2010 #5 Skrevet 3. juni 2010 Masse masse lykke til! Jeg fikk 3 stk og fødte kjapt og greit noen timer etterpå Kunne ønske det var meg........
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 3. juni 2010 #6 Skrevet 3. juni 2010 ÅÅÅÅ Så godt å høre at du er igang Grysom!!!. Masse, masse lykke til. Er så sliten i kroppen selv nå at jeg håper det setter igang om 3 uker. Gutten min veide hele 2500 gram da jeg var 33 uker på vei. Er nå snart 34 uker. Stooor klem
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 3. juni 2010 #7 Skrevet 3. juni 2010 Lykke til ) Kanskje du allerede har födt!?
mammaen til 2+1 Skrevet 3. juni 2010 #9 Skrevet 3. juni 2010 så spenndende.. =) det er nok begynnelsen på noe hvis de kommer med jevne mellomrom.. Håper du går over i skikkelige rier snart og slipper mer hjelpemidler... Har de sagt noe om hvordan du ligger ann i modningen? Eventuelt om de planlegger å sette deg på drypp eller ta vannet når du når et vist punkt? Jeg hadde 3-4 cm når jeg ble satt i gang sist og ble satt rett på drypp. Uansett så har du gullet ditt her snart!
Mamma til*2 jenter* Skrevet 3. juni 2010 #12 Skrevet 3. juni 2010 Siste oppdaterte info fra Gry er at hun har begyndt med svake kynnere/rier men ikke noe mer etter det. Riene er ikke sterke men det er et tegn på at det skjer noe.
Mamma til*2 jenter* Skrevet 3. juni 2010 #14 Skrevet 3. juni 2010 Oppdatering igjen: GRY HAR NÅ FÅTT SKIKKLIGE RIER!! Nå er det i full gang her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå