Gå til innhold

Modningskapsel nr 2 er satt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan se ut som det hjelper litt mer en nr 1 har litt sammentrekkninger men om d er kraftige kynnere eller rier er jeg litt usikker på... Godt er d ikke men ikke vondt nok heller... Hadde en fantastisk jordmor før vakskifte, hun vi har nå er en smule sær... Gubben sover i en godstol mens jeg ligger i fødesenga og slapper av med musikk i øre..:-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjekt å høre at du er igang. Masse lykke til!!! :)

Skrevet

Lykke til videre, håper du snart kommer ordentlig igang :o)

Skrevet

lykke til :) et spm bare : hva som må til for å få sånn modningskapsel ?

Skrevet

Masse masse lykke til! Jeg fikk 3 stk og fødte kjapt og greit noen timer etterpå :) Kunne ønske det var meg........

Skrevet

ÅÅÅÅ Så godt å høre at du er igang Grysom!!!. Masse, masse lykke til. Er så sliten i kroppen selv nå at jeg håper det setter igang om 3 uker. Gutten min veide hele 2500 gram da jeg var 33 uker på vei. Er nå snart 34 uker. Stooor klem

Skrevet

Lykke til :))

Kanskje du allerede har födt!?

Skrevet

så spenndende.. =) det er nok begynnelsen på noe hvis de kommer med jevne mellomrom.. Håper du går over i skikkelige rier snart og slipper mer hjelpemidler...

Har de sagt noe om hvordan du ligger ann i modningen? Eventuelt om de planlegger å sette deg på drypp eller ta vannet når du når et vist punkt?

Jeg hadde 3-4 cm når jeg ble satt i gang sist og ble satt rett på drypp.

Uansett så har du gullet ditt her snart!

Skrevet

Lykke til :)

Skrevet

Siste oppdaterte info fra Gry er at hun har begyndt med svake kynnere/rier men ikke noe mer etter det.

Riene er ikke sterke men det er et tegn på at det skjer noe.

Skrevet

Oppdatering igjen:

GRY HAR NÅ FÅTT SKIKKLIGE RIER!!

Nå er det i full gang her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...