minimimmi Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Har vært sykemeldt LENGE nå, først på grunn av kvalme, så på grunn av bekkensmerter. Begynner å sige inn hvor mye jeg faktisk kjeder meg i løpet av en dag........... Noen som har tips til hva man faktisk kan finne på? Gjerne kom med frustrasjon også, er på randen til å gå på veggene selv, så det er fullt akseptabelt synes jeg! Uke 35 og lurer på hvordan i alle dager jeg skal orke 5-7 uker til..........! Har skreve mange innlegg på forumet her idag, blir lei av å se mitt eget nick til og med......!
minimimmi Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #2 Skrevet 3. juni 2010 ....... og så har jeg lest ALT av artikler på snart HELE internetten..........
Minimo <3 Skrevet 3. juni 2010 #3 Skrevet 3. juni 2010 Jeg vet akkurat hvordan du her det! har vært sykemeldt siden uke 18 er i uke 35 + 5 idag.. i begynnelsen, så klarte jeg ikke gjøre noen ting, så begynte jeg sakte å bevege meg ut blandt folk hehe.. No sover jeg masse, og gjør en del husarbeid og gjør klart til babyen kommer Skulle gjort mer, men er ikke så mangen som har fri når jeg har Kjedelig..
Gjest Skrevet 3. juni 2010 #4 Skrevet 3. juni 2010 Har også vært sykemeldt lenge, siden dag 1 faktisk..... Kjenner også at nå kan det godt skje noe snart ( er i uke 38) har vel sett alle episoder som til nå er laget av frusterte furer, privat praksis, greys anatomy etc etc etc... Men nå når sola er her, er det jo deilig å bare sløve ute ( i skyggen for min del - orker ikke sola :-) ) og lese!!! Blir lenge til jeg får tid til å lese bøker igjen. Ellers så går dagene med til akupunktur, fysio, trening, jm besøk, hente ungene tidlig i barnehage og sfo, sy trekk til sommerputene, bake og lage god mat til mann og barn kommer hjem ( er veldig glad i å lage mat) Sove midt på dagen hvis jeg vil det, mye nettsurfing, ja...., gå på kafè, gå på kino på formdidagstid ( kan bli lenge til enste gang)....
gummitarzan Skrevet 3. juni 2010 #5 Skrevet 3. juni 2010 jeg også har hatt det sånn,men jeg har heldigvis bare 2 uker igjen. denne varmen tar knekken på meg...så nå sitter jeg bare inne om dagen-blir gal! har brukt dagene til å gå turer,sittet på nettet,besøkt venner,gå på cafe,lest bøker mm men nå vil jeg bare bli ferdig å møte den lille:)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
millie+2klumper Skrevet 3. juni 2010 #6 Skrevet 3. juni 2010 ÅÅ så heldige dere er som har tid til å sove, se på serier og bare kose dere om dagene da;) Jeg har en snart 2 åring som jeg løper etter hele dagen:P. Ikke mye slapping av her i gården. "Angrer" på at jeg ikke nøt det mer på slutten av forrige svangerskap når jeg faktisk hadde tid til det;) Så rådet mitt til dere som har svart her er vel bare prøv og nyyyyt det. Selv om jeg vet hvor utålmodig og lei en blir! Neste gang blir ikke det samme.. Forøvrig så kjeder storebror seg en del her med meg om dagene nå. Han skal ikke begynne i barnhage før i august. Er ganske fælt når jeg ikke har energi til å finne på altmulig gøy med han og de fleste andre er i barnehage og slikt. Og enda 6 uker igjen gitt. Men får vel ikke noe mer energi når lillesøster kommer i juli tek eg;). gru gleder meg til å bli 2 barns mor ja! Uansett. Lykke til:) Snart har vi babyene våre alle "mann":=)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 3. juni 2010 #7 Skrevet 3. juni 2010 Har en 4-åring som er stort sett i bhg på dagtid, hvis ikke blir det å ordne med henne endel. Ellers soler jeg meg, leser bok, aviser og blader og gjör husarbeid (noe som forövrig tar knekken på meg...!), er på cafè og nyter å ha god tid.
mammaen til 2+1 Skrevet 3. juni 2010 #8 Skrevet 3. juni 2010 uff ja hvor skal jeg begynne.... =) Har stort sett vært sykemeldt siden jul... skulle egentlig tilbake på jobb sis uke.. men slik ble det ikke... Ser også at jeg er blitt ganske så husvarm her inne på BIM... og du merker at DU har et stort fritidsproblem når du veksler mellom å oppdatere BIM og facebook... i håp om at det er noe nytt.... Har sett ferdig alt av serier.. og kjempeflaks at det er sesongslutt på alt nå... kommer forresten et par nye nå.. miami medical og royal pains... =) og hung ettervert... =) MEN har ikke lov til å gjøre stort.. så da blir det ekstra kjedelig, tidligere har jeg ikke hatt overskudd.. og nå når jeg ikke har lov klør jeg etter å jøre ALT som jeg ikke orket før... BLÆH.... skulle ha endevent huset og omorganisert alt om jeg kunne....
petite fleur Skrevet 3. juni 2010 #9 Skrevet 3. juni 2010 Jeg har vært sykemeldt siden uke 20 pga bekkenet, og har kost meg hjemme. Bekkenet har bare blitt verre og verre, så nå får jeg ikke gjort stort annet enn å sove, surfe eller se på tv, men tidligere har jeg vært litt i byen og shoppet, svømt eller vært på besøk hos et par andre venninner med små hjemme. Nå som det er streik har jeg gutten min hjemme. Samboeren min er også hjemme siden jeg ikke klarer å ta meg av sønnen vår alene (som sagt, bekkenet....), og jeg savner virkelig å være alene om dagene :-) Savner å slappe av og å kunne være opplagt til gutta kommer hjem fra jobb og bhg. Nå er jeg så sliten at jeg nesten ikke klarer å lage middag en gang. Så nyt det!
Pixie Power Skrevet 3. juni 2010 #10 Skrevet 3. juni 2010 Gjør ikke så mye spennende, akkurat... Sover, trener, surfer på internett, leser, tar meg en kort bytur når jeg orker, rydder - og bare sløver en del, hehe. Dagen forsvinner på en måte frem til barnehageslutt, og da er det jo full fart og "underholdning" resten av ettermiddagen :-) Tenkte jeg også skulle fylle tiden med å lese litt fagstoff som jeg tenker å melde meg opp til eksamen med etterhvert, og sette bilder i fotoalbum. Liker å ta bilder også.
Pixie Power Skrevet 3. juni 2010 #11 Skrevet 3. juni 2010 Williams mamma: haha, den der kjente jeg meg igjen i....veksle mellom Bim og facebook, ja, hehe :-D
minimimmi Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #12 Skrevet 3. juni 2010 Deiig få noen nye ideer! :-) Har selv sett en del tv-serier i det siste. Sola er desverre avlyst virker det som, så det kan fort bli enda flere samlebokser. Har så lyst å begynne med babyboka som jeg har kjøpt, men foreløpig er det bare UL-bilde jeg kan lime inn, så det er jo ikke så gøy.... Utålmodig!!! Prøvd å strikke ei jakke til lillepia, men går så ufattelig treigt, dessuten liker jeg ikke fargen jeg strikker i lengre heller. Må nok få den ferdig da. Er ikke superflink til håndarbeid, men synes det er kjekt at hun i det minste kan ha ett plagg som jeg har laga fordi jeg har venta på henne så lenge. :-)
A.S Skrevet 3. juni 2010 #13 Skrevet 3. juni 2010 Jeg har også vært sykemeldt ei stund nå pga. bekkenet, mye kynnere og en h... k...k som sjef.. Mine dager er sjeldent problemer å få til å gå, men kjenner nå at jeg har vært litt vel mye hjemme. Har 2 hunder, 2 katter, 2 hester, 6 høner og en hane + akvarie, så jeg har egentlig nok å gjøre for å få tia til å gå, men merker at jeg savner det sosiale nettverket rundt meg. Går å teller timer til sambo kommer hjem, og dattera mi har jeg bare annen hver uke pga. faren og jeg deler 50/50. Nå er det sommerbeite på hesta, så alle hesta i stallen har også forlatt meg.. foruten mine 2 Nei, merker at det skal bli godt å stikke ei lita uke til Sandefjord å besøke min lillebror noen dager. Er jo ikke lenge før jeg får fly-forbud (6 uker før termin) og jeg har termin 4 august.. Nei, vi får sove så mye vi kan nå, for det blir nok veldig mye mindre av det framover
assisi Skrevet 4. juni 2010 #14 Skrevet 4. juni 2010 Hei. Jeg har jobbet frem til nå- 3 uker før termin. Disse tre ukene skal jeg bruke til : trening, lese bøker og så skal vi flytte, så jeg skal pakke ned en hel del.. Om du kjeder deg anbefaler jeg trening (dersom du kan) og noen gode bøker. Gå noen turer etc. Da føler du deg ihvertfall litt bedre. Eller jobb i hagen, i huset e.l. Gå på kino? Det går an å gå alene- husk at det blir leeeeenge til neste gang.
LiseKristin Skrevet 4. juni 2010 #15 Skrevet 4. juni 2010 Jeg har vært sykemeldt siden 7.desember, dvs omtrent hele svangerskapet nesten. Noe smålei kan man si ja:P Har en gutt på snart 3 år da, så ettermiddagene har jeg heldigvis noe å henge fingrene i. Ellers så går dagene stort sett i det samme, som å finne på mer husarbeid å gjøre, gå tur når det er vær for det, slite ut pc'n, pengebruk (fyfy). Vi er på huskjøp jakt nå, forhåpentligvis får vi kjøpt et hus vi skal å se på til tirsdagen så da blir det nok å gjøre frem til lilletøtta melder sin ankomst. Krysser fingrene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå