~sjiraff~ Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Fikk satt på falske negler for første gang på mandag, kjempefornøyd! Men nå i dag er de blitt klissete..? Hjelper ikke å vaske, fortsatt like klissete, hva skjer? Og hva kan jeg gjøre med det? Kan jeg lakke igjen med blank negllakk e.l.? Noen gode tips til meg?
Ugl@ Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 Hmm, aldri skjedd meg, og jeg har had både støpte og løsnegler mange ganger selv. Har du vært med hendene ned i noe som kan ha myka dem opp? Feks malingfjernere, sterke rengjøringmidler eller lignende? Gjorde du det hjemme eller på salong? Hvis du har vært på salong ville jeg dratt dit å fått dem til å se på det.
tante grusom master of law Skrevet 3. juni 2010 #3 Skrevet 3. juni 2010 Høres ut som salongen har gjort noe feil. Jeg hadde ringt dem og hørt.
~sjiraff~ Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2010 Har vaska badet med Jiff... hun som har gjort det er nå sykemeldt og får uansett ikke gjort noe med det. Kan se ut til at det kun er negllakken som er seig.. Kan jeg fjerne negllakk en med negllakkfjerner og legge på ny blank?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå