Gå til innhold

dere med 3-åringer...hvor høye er de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lillebror er 90-92cm høy..og er jo 3år,mange 2åringer som er høyere enn han,ble 3år i april.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er cirka 107 cm høy. Høyere enn hans venner, så jeg tror han er stor for alderen.

Skrevet

Minsten er 3 år og 5 mnd.

Han er 109 cm, men er veldig lang for alderen. Ser ut som om han er minst 4 år..

Skrevet

107cm.. Får ofte spm om hun er 4-5 år.. Ser ganske voksen ut.. Høyere enn mange av sine 4-5årige venner og..

Skrevet

Til sammenligning er 7åringen 3 cm høyere enn hene. så stor forskjell på barna her ja

Skrevet

Tror hun er ca 90 cm. Akkurat 3 år. Ikke spesielt lang, men helt normal i forhold til sine venner.

Skrevet

Jenta mi er ca 100 cm. Hun er nok litt høyere enn de fleste andre 3 åringer jeg kjenner.

Skrevet

gutten min er 3 år om akkurat en mnd og er 96 cm..

Skrevet

Jenta mi ble 3 år for en uke siden og er 91 cm høy, men hun har aldri vært spesielt stor for alderen, heller litt lita.

Skrevet

Han blir 3år om 1mnd og er 93cm høy. Omtrent like høys som de andre guttene i barnehagen, men mye kortere enn de fleste jentene...

Skrevet

Han var 103 cm da han var 3 år.

Skrevet

92 cm....3 år i april=)

Gjest mamma til 2 prinsesser:)
Skrevet

99 cm ca.

Blir 4 i oktober

Gjest Yunie
Skrevet

107cm, Mye høyere enn alle andre i bhg..og alle eldre venner under 6

Skrevet

Han ble 3 år i april,husker ikke helt når vi målte han,men mener det var rundt feb,og da var han 93.5..

Skrevet

Han er 3 år og 4 mnd, 104 cm. Over snittet men innenfor normalen.

Skrevet

Min er 3 år og 4 mnd, målte han til ca 100 cm. Aner ikke hvordan høyden er i forhold til noen normal, men synes han verken er høy eller liten, sånn tatt i betraktning med vennene hans.

Skrevet

min blir 3 år i juli og er 94.5 cm høy.

Skrevet

Min ene jente er 4,5 år hun er bare 90 cm...

Skrevet

På treårskontrollen var han 106 cm høy.

Skrevet

Jeg har en som er 103 høy. Han er 3 år og 9 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...