Knøtte85 Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 Uke 30.. For da forsvant navlen min, og jeg fikk et strekkmerke fra piercingen! :-/
miheno Skrevet 3. juni 2010 #3 Skrevet 3. juni 2010 Den har stått i hele svangerskapene og nå er jeg i uke 40 med nr 3. Ta den ut dersom den blir ubehagelig eller du skal ta keisersnitt.
Knøtte85 Skrevet 3. juni 2010 #5 Skrevet 3. juni 2010 Jeg tok den ikke ut i forrige svangerskapet, eneste jeg fikk var strekkmerker fra piercing hullet og oppover. :-/ Valgte å ta den ut denne gangen, for magen er større enn den var sist, og har allerede fått et strekkmerke fra den nå!
gakkeliten Skrevet 4. juni 2010 #6 Skrevet 4. juni 2010 Jeg tok den ut før UL med førstemann for fire år siden - og har ikke hatt den i siden. Hullet kan stramme seg sånn at det ikke går an å få den på plass igjen uten å gå til piercingstedet og betale en gang til... Jeg får den altså ikke igjennom lenger. Nå tenkte jeg jeg skulle få den på plass etter fødselen en gang. Ble anbefalt å få hjelp til å tre i en ring av gøtt (fisketråd) e.l. sist, men glemte det. Ring piercingsjappa - hvis det er en god plass, har de tips og råd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå