Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Vi har flere hundre vhs filmer liggende. De er pent brukt og det er mange gode filmer. Får vi solgt disse eller er det nytteløst å prøve? Ingen som kjøper sånt kanskje?
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 Kanskje for en femmer pr. stk. Ikke alt for mange som ruger på vhs-spillere om dagen...
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #3 Skrevet 3. juni 2010 Joda, sikkert noen som kjøper. Moren min for eksempel sverger fremdeles til VHS og tråler alt av salg/bruktbutikker for å få kjøpt inn "nye" filmer.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #4 Skrevet 3. juni 2010 Takk for svar Da er det vel kanskje noen der ute som kjøper. Moren din skal få de veldig billig hvis hun vil ha dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå