Gå til innhold

igangssettingsakupunktur i morgen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

og termin i morgen:)

Noen erfaringer eller er dette bare "heksekunst"?:) Jeg har ikke hatt noen form for modningsakupunktur i ukene på forhånd....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok kun placebo, overhode ikke vitenskapelig bevist. Du har jo termin imorgen som du sier, så det er jo helt umulig å vite om det hadde noen effekt eller ikke dersom fødselen kommer igang (det kan jo være helt tilfeldig...) Men man blir jo litt desp på slutten, så skjønner deg godt. Jeg har to uker igjen, tror absolut ikke på alternativ medisin men vurderer det nesten selv fordi jeg så gjerne vil bli ferdig... :)

Skrevet

Jeg får behandling hos en indier pga hender som sovner og spurte han om modningsakupunktur men han ville ikke ta det på med uten at jordmor er i nærheten da fødselen kan starte innen 2 timer og være fort over. Da jeg bor 2 timer unna sykehus blir ikke det et alternativ hvis det er så effektivt men håper det fungerer for deg og at du er i nærheten av sykehuset.

Skrevet

Regner med det er riestimulerende akupunktur du da skal få og ikke modningsakupunktur? Jeg har gått og fått akupunktur i lengre tid for flere ting, og jeg har erfart at akunpunktur fungerer. Nå har jeg begynt med modningsakupunktur og jeg tror at det har en effekt. Jeg merker iallefall at det skjer ting i kroppen når jeg tar akupunktur. Akunpunktøren min skal sette riestimulerende akupunktur på meg når jeg er enda nærmere termindato, for den igangsetter rier, men hvis man ikke er moden vil ikke disse riene føre til annet enn maserier.

Skrevet

Takker for svar!:)

Er nok riestimulerende akupunktur jeg skulle få ja... Han lo litt han akupunkturmannen og spurte om jeg var utålmodig. hehe... Sykehuset er i nærheten, så ingen problem dersom det skal ha noe effekt...

Eller uansett så VET man jo ikke om d er akupunkturen eller ikke dersom noe skjer. Man blir despo på slutten ja:) Trodde jo at bebis skulle ut til termin jooo:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...