Gå til innhold

Rumpetaske er jo litt harry, men seriøst...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det må da vel være MYE mer praktisk med en rumpetaske som man fester rundt magen enn å dra rundt med en håndveske når man har små barn som skal oppi vogn, ut av vogn, vil bæres, vil gå selv (men ikke helt har lært å gå på egenhånd) osv osv

Jupp, det blir rumpetaske på ferie her i år altså!!!! Så får jeg bare være harry nordmann på tur :) Haha :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva enkelte måtte finne på å kalle "harry" har jeg aldri brydd meg om. Jeg bruker det jeg synes er praktisk, så får heller smaksnaziene sitte der og fnyse. De har jo ikke så mye forstand.

Skrevet

Jeg syns jo egentlig at rumpetaske er litt harry... Men akkurat nå bryr det meg fint lite! Nå tenker jeg kun på hva som er praktisk, så får andre tenke hva de vil :)

HI

Skrevet

HVorfor dra med seg mer enn hva en har plass til i jakkelomma i det hele tatt?

Det eneste en trenger når en er ute er nøkler og lommebok. Alt annet er overflødig. Hvis en har små barn så har en stellebag som tar langt mindre plass enn håndvesker.

Skrevet

Alt annet overflødig ... Akk ja, enda en sånn som tror at alle andre må være identisk med en selv. Ofte er det faktisk snakk om å ha med seg fotoapparat, kart, en pakke lommetørkler, kanskje noe å spise og drikke osv.

Skrevet

Trenger ikke kart og matpakke hver gang en går utforbi døra. Da bør en stramme inn magasekken og gjøre noe med retningssansen.

Skrevet

Ikke alltid man har på seg jakke når man er på ferie om sommeren. Hvor skal man da ha alle tingene, om man ikke har ryggsekk eller skulderveske e.l. ?

Skrevet

Hvis du leser innlegget til HI en gang til, vil du se at her er det snakk om når man er på ferietur.

Skrevet

Det var avslutningen som poengterte ferietur, resten av innlegget dreide seg om rumpetaske og håndveske i seg selv.

Skrevet

Rumpetasker er jo IN igjen da:).

Bare litt annen type enn 80-talls varianten.

Det finnes jo mange sånne belte-vesker, der vesken ofte er i skinn i ulike farger. Sånne litt flate. De er kjempefine og de selger dem i litt "fancy"klesbutikker. (Ikke Cubus og Vero Moda for å si det sånn).

• 4 år senere...
Skrevet

Trendy eller ikke... ungene mine begynner å bli litt større, 6 og 8 år, og jeg er på leting etter en rumpetaske til hver av dem som de kan ha pengepung ++ i. Da tenker jeg først og fremst når vi er på ferie. Pengepungen til små barn bør helst være bak en glidelås, og slett ikke alle klærne i sommer garderoben er utstyrt med det.... Problemet er at det er trendy med rumpetasker, men at det er lite å finne i barnestørrelse!

Skrevet

Hva med.... Sekk!

Anonymous poster hash: 53677...11b

Skrevet

Trendy og trendy, er en tråd fra 2010 det her da:)

Sekk funker da superbra.

Anonymous poster hash: fb87e...c34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...