Minimo <3 Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Noen som vet hva det betyr? At det er hvite blodceller i urinen? de skulle visst sende de inn til analyse eller noe.. Men de sa ikke hva det betydde! Please noen som vet? Og lille gutten i magen har enda ikke snudd seg fra seteleie Skal på kontroll neste torsdag! så får vi se hva som skjer..
Sunnybeach4gull :) Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 Leukocytter påvist med stix betyr som oftest urinveisinfeksjon, veldig viktig å få behandla det raskt så det ikke utvikle sæ til nyrebekkenbetennelse. Som gravid kjenne vi ofte ikke symptoma på uvi :/ Dm ringe dæ nåkk om det e nødvendig med antibiotika Satse på gutten din snur sæ Du sir ikke kor langt du e på vei? Et tips fra min jm e å stå bøyd over en sofa eller stol og vrikke litt med hoftan, da har babyan aller mest plass i magen og mulighet til å snu sæ )
Minimo <3 Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2010 Jeg har ikke noe smerter når jeg tisser, og har aldri hatt uvi i hele mitt liv.. Så håper det ikke er noe sånt.. Jeg er 35 + 5 idag Den skal jeg prøve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå