Gå til innhold

Kva syns du om huset?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du enda ikke funnet hus i Førde eller er det utrolig mange førdinger som er på husjakt??

Skrevet

Det var en rar annonse.

Lite og veldig dårlige bilder.

Nesten så man kan tro at de ikke ville selge.

Tvangssalg?

Skrevet

Veit ikkje om vi er fleire, men eg har lagt ut nokre linkar før ja. Er veldig lite til salgs. Forrige hus vi var på visning på gjekk for 800 000 over takst (takst 3,5 solgt for 4,3)

Skrevet

Trur kanskej det er tvangssalg ja. Har det nokre konsekvensar eg bør være obs på?

Skrevet

Er kjempefå hus til salgs i Førde. Er et tilflytningssted med stort press og boligene er dyre, så skjønner godt at ikke HI har funnet noe enda! (har venner som leita leeeenge der oppe før de fant noe)

Skrevet

Nei tror ikke det.

Bare sjekk nøye at alt er bra med huset.

Har de ikke brukt penger på å betale huselånet vet man jo ikke om de ellers har brukt penger på å ta vare på huset.

Skrevet

Lag nå ikke til at dette dreier seg om tvangssalg utfra dårlige bilder i anonsen, stakkars folk.

Det var rent og pent. Meglerene tar bildene, ikke eierene. Og de som må selge vil nok også ha best mulig pris for de sitter igjen med rest gjelda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...