Venter tvillinger Januar13 Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Vesla har fortsatt ikke festet seg,men hu ligger fortsatt med hodet ned da Kanskje hu ikke fester seg i det hele tatt her... Er førstagangs gravid. Fler som har det samme??
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 Ville bare si at forrige svangerskapet mitt, så hadde jeg jordmortime da jeg var ca 36 1/2 uke på vei, og da var ikke hodet festet. 1 uke etterpå fødte jeg! Det var nok festet da, altså..Men du har da fortsatt tid på deg til at ungen fester hodet;) Slik jeg har fortstått det, så er det mest normalt at hodet gjerne ikke fester seg når man er fleregangsfødende..
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2010 er det jeg hører og at hodet trenger ikke feste seg for og føde.. Oj..1uker etter ja... Håper Vesla kan komme litt før her om... men 1uke til skal hu være her inne etter det er det fritt frem for a.. er sånn at jeg føler meg ikke gravid i 36uke her.. har ikke eller merker ikke til noe kynnere og hodet er ikke festet.. er liksom det alle prater om på disse ukene. her er det bare texas inni
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå