Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Nå er jeg SÅÅÅÅ lei. Jeg har prøvd å få forholdet vårt til å fungere, har gitt MASSE i mange år, men føler jeg har fått lite tilbake. I det siste har mannen bare stukket av når jeg har prøvd å prate med han om forholdet vårt, og er bare irritert for at han ikke får sex. For meg er ikke sex et behov, men det hører mer med, og med en sånn oppførsel har jeg hatt vanskelig for å bli opphisset av han. Nå orker jeg ikke mer, og frykter for at det går mot skilsmisse. Vi har en unge på 1.5 år. Jeg kommer til å flytte til min hjembygd, og da blir det et par timer kjøring til der faren kommer til å bo. Jeg ser at det er noen utfordringer med å være alenemamma, men sånn som jeg føler det nå, så er jeg alenemamma i tillegg til at jeg irriterer meg over en far og en ektemann som ikke stiller opp. Noen som har erfaringer, gode elller dårlige, men å flytte fra hverandre når ungen er på den alderen?
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 Er du seriøs ? Sex er ET behov, selvsagt er det et behov. Og ofte for menn betyr sexen 90% når et forhold ikke har sexliv eller dårlig sexliv. Når forholdet går bra så betyr sexen kanskje 30%. Sier seg selv at sex er et behov. Og hvis du sliter med å forstå hvorfor mannen din er irritert når dere tydeligvis ikke har noe sex; Ja da har han det best alene og kunne finne seg en partner som er normal og har samme BEHOV som han har. Forstår ikke hvordan dere har holdt sammen så lenge heller jeg hvis dere har et så ulikt perspektiv på sex. Men han holdt vel ut nettopp fordi han elsker deg og håpet at du skulle endre deg og bli bedre. Jeg og besteveninna mi, vi begge mistet våre menn pga sex. Jeg har alltid hatt liten sexlyst, men når man er nyforelsket så har man jo alltid mye sex for da får man aldri nok av hverandre. Min veninne fikk dårlig sexlyst etter fødsel. Hennes mann var utro over lang tid, hun godtok det en stund. Men han gjorde det slutt og fant seg ei annen til slutt. Min mann var så irritert, vi kranglet om det hele tiden. Han gikk rundt og kunne plutselig bli sur og ikke si noe. Det slet på hele forholdet vårt. Så etter 14 år, så ble det slutt mellom oss fordi han ikke fikk nok sex. Det var grunnen sa han. Og jeg har kikket på flere forum og dette er mer normalt enn hva jeg trodde iallfall. Når man ikke klarer å komme til en løsning sammen hvordan man skal ha sexlivet så går det aldri i lengden dessverre.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #3 Skrevet 9. juni 2010 jeg kan ikke fatte og tro det svaret du har fått av hun andre her! hva i alle dager??? joda, menn ser kanskje litt annerledes på sex enn noen av oss jentene, MEN det betyr ikke at menn kan gå å være utro fordi! jeg trenger også at et forhold fungerer på andre nivåer enn sexbiten FØR jeg føler at det er ok å ha sex men mannen! jeg har desverre ingen råd egentlig, men ikke "gi" mannen din sex i håp om at forholdet skal bli bedre værtfall. han bør bli voksen!!!
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #4 Skrevet 27. juni 2010 Hei Jeg kan si at jeg skjønner i en hviss grad hvordan du har det. Er også i et forhold, sønnen vår er snart 1,5 år. Jeg er også lei sambo, vi krangler om alt og ingenting, er mest bare irritert på han og han er irritert på meg. Han har så kort lunte for tiden, tørr nesten ikke spørre han om hjelp med noe, han blir bare grinete så blir det dårlig stemning og jeg blir lei meg. han er en god far da. Har hatt dårlige perioder før, så håper det er det dette er, en dårlig periode. sex er ikke så mye tema her da, det er vel heller at den sexen vi har går på "repeat", det er det samme hver gang. Utrolig kjedelig, jeg blir ikke opphisset av det, og heller ikke av en mann som er grinete og ikke gir av seg selv. Så skjønner deg godt der. Det er mange faktorer som spiller inn for at sex skal være godt for begge. Jeg har faktisk lyst til at vi skal ta en pause og tenke over hva vi vil, men er veldig usikker. vil ikke være egen og ødelegge for sønnen vår, vil jo gi han den familien jeg ikke fikk, selv om mange bare har det bra i to hjem. men man er ikke så gode foreldre som man kan være når man ikke selv er lykkelig. så har ikke erfaring med brudd og barn, men har forståelse for situasjonen din. håper du finner ut av dette, lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå