Gå til innhold

Vært på enda en ultralyd


osima venter 2 små

Anbefalte innlegg

Og alt så enda perfekt ut :-) To veldig livlige babyer med alt av organer i orden, ingen stjeling av blod, vann eller næring.

 

Ble tilbakestilt en uke, men det regnet jeg jo med, skjer hver gang det..hehe..

 

Og tvilling 1 veier 235 gram og tvilling 2 veier 225 gram. I følge opplysningene her så skal de veie 180 gram i uke 18, men vekta var visst vanlig i forhold til sykehuset sin regning, så da er de iallfall ikke små :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, så bra at alt ser så bra ut. Det er like deilig hver gang man får bekreftelse på at ting ser fint ut. Vi har samme termin vi da:-) Jeg har også 11. november. Skal til "ordinær" ultralyd den 16. juni (er 20+6 da)

Klarer nesten ikke å vente. Har ikke kjent så mye liv enda, og har vært litt stressa over det, og vært på nippet til å løpe til gyn. for privat UL. Men de siste dagene har jeg kjent dulting og turning om kveldene, så jeg satser på å holde ut til den 16.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en morkake som ligger bak babyene sa legen i dag, og det gjør at jeg kjenner liv mye lettere, så det forklarer jo at jeg har kjent liv noen uker nå :-)

 

Men, får ikke du også hyppige ultralyder når du venter 2? Jeg har hver 2 uke, og etter 20 uke hver uke på sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed av fastlegen min at jeg ville få videre oppfølging med hyppige ultralyder på sykehuset, Men ikke før etter den ordinære ultralyden. Siden den ikke er før den 16. juni har jeg ikke fått noe plan for hvordan de gjør det her. ( I Haugesund) Fastlegen min visste ikke sikkert??? Hun har vært lege her i mange år, og må vel ha hatt tvillinggravide på pasientlisten før! Men jeg har vært på UL to ganger hos Gyn. ( sist i uke 8) Og en gang på Haukeland, for å sjekke nakkefold. Skal tilbake til Haukeland for grundig sjekk av hjertene til babyene den 24. juni. (har en gutt på 12 som ble født med hjertefeil. Han er operert og i kjempeform, så det gikk bra den gangen, men håper å slippe slik dramatikk igjen.)

Skal også til jordmor for første gang, neste uke, hun vet vel kanskje også litt om hva som sker videre ang. kontroller.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...