Fru HottenTott♥♥ Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Kanskje ikke en hel time. Men å kunne ha god tid, ta seg tiden til å pleie seg selv osv.. Mannen jobber innen landbruket, og det har vært sesong for masse jobbing.. Så han har reist tidlig om morgenen, og kommet hjem sent om kvelden. MEN i går kom han hjem tidligere enn han pleier. Hentet frøkna i heimen så reiste dem for å hente i bhg og handle. Slik at jeg skulle få litt tid for meg selv. ) På badet, med favorittmusikken. Brukte LAAAANG tid i dusjen, skrubbet, fjernet hår osv osv - bare koste med. Tror jeg holdt på i nesten 45 min og det var bare helt NYDELIG!!! ) Anbefalles virkelig en gang iblant.
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 Det høres herlig ut!! Blir helt misunnelig på deg =) Men jeg lurte meg til en aldri så liten kjapp dusj igår mens storesøster var ute og lillebror så film og spiste kvelds. Det var herlig bare det, å slippe å ha gjennomtrekk på badet, og høre gråt fra stua eller rommet til barna =) På lørdag skal jeg kanskje få fred noen timer og det blir det herligste jeg har opplevd på lenge!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå