Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Synst synd på mannen. Forstår vel ingenting. Hadde sist sex på fredag. Vanligvis har vi det 2-3 ganger i uken. Men nå greier jeg det nesten ikke. Blir helt flaut og klarer ikke å komme i gang. Får håpe det går over..
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 Flaut ? Er vel flauere når mannen går i fra deg fordi han ikke får sex ? For deg kan jeg garantere deg vil skje hvis du ikke får ordnet opp i dette. Snakk med han, han vil nok forstå problemet en stund. Men så vil det gå over til irritasjon, krangling, surskap og det vil bli slutt.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #3 Skrevet 3. juni 2010 du tar vel i litt om de hadde sex sist fredag, så er det vel litt tidelig å male fanden på veggen.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #4 Skrevet 3. juni 2010 Ja, men 2-3 uker, kan ofte bli til 3-4 uker, så 5-6 uker osv. Og da går hele forholdet til helvete! Det lover jeg deg. Så hvis HI oppfatter dette som et problem allerede nå så gjør noe med det. Og det fort! Snakk sammen, gå til sexolog, hva som helst som kan hjelpe dere. Jeg personlig synes det er trist når forhold ryker fordi man har ulike oppfatninger på sexlivet, og hva som er nok sex og ikke nok. Egentlig skal det ikke være så viktig i et forhold. Men det er viktig. Som alle sier, sex kan bety 90% i et forhold der det er lite eller dårlig sex. Og det kan bety 10% hvis alt er bra i forholdet inkl sex. Så vær forsiktig. Sex er viktig spesielt for menn så lenge de klager så har det et behov de ikke får dekket og da blir de ofte sure, gretne, irritable og ønsker å være ute eller andre plasser enn med deg og barnet. Kjenner til så mange forhold hvor det gikk i oppløsning pga sex. Noen klarte seg, men de snakket sammen og ble enig sammen.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #5 Skrevet 3. juni 2010 Wow, nå fikk jeg et fint syn på menn. Not. Overdriver du ikke litt her nå?
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #6 Skrevet 3. juni 2010 Overdriver ikke nei. Selvfølgelig finnes det jo menn som har mer tolmodighet enn andre. Det finnes selvfølgelig menn som har mindre sexlyst enn andre. Er derfor jeg sa at det er bedre hvis de som har noe lik sexlyst finner hverandre. Hvis ikke vil ting bli vanskelig rett og slett. Men det er jo heller ikke normalt og ikke ha sex ha sex minst 1 gang i uka. Da er noe galt, enten med kroppen, følelesene eller noe annet som ligger bak. Og menn har jo som regel ikke god tolmodighet og de tar heller ikke så ofte opp problemet. Så da blir det ofte at de går rundt små sure, kranglete og avisende. Jeg har ikke et dårlig syn på menn jeg for det. Sex er et behov, selv for meg, men jeg har ikke like stort behov som min mann hadde dessverre. Og jeg vet at de fortsatt elsker oss, men behovet for sex når de ikke får kan bli for sterkt og gjør at det ødelegger forholdet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå