Berta_78 Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Jeg og mannen skal til Køben i helgen, og det er så lenge siden jeg har vært der! Har lyst til å spise en rågod lunsj med vin på et usedvanlig hyggelig sted med flott beliggenhet. Er det noen som er godt kjent i restaurantverdenen der nede? Takk :-)
Espoir Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 Kanalcafeen - der må dere gå! http://www.kanalcafeen.dk/
Berta_78 Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2010 Takk! Det ser veldig hyggelig ut - trad dansk. Og jeg er fryktelig glad i rugbrød med leverpostei! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå