Gå til innhold

er så sinnsykt sliten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nettopp kommet hjem fra sykehuset med datteren min. Hun er bare 5mnd. Hun ble syk søndag, og har vært innlagt på barneavd til idag. Fått mat gjennom sonde og vært veldig dårlig. Hun har også fått påvist en immunsvikt.

Pappan (som vi bor sammen med) har vært innom sykehuset totalt i 4 timer. Han kunne ikke ta seg fri fra jobb idag for å hente oss.

Her hjemme ser det ikke ut. Middagskoppene fra søndagsmiddagen sto fortsatt på bordet, take away mat esker/søppel/skitne kopper/kar- utover kjøkkenbenken. Golvteppet/gulvet er full av hundehår. Klesvasken jeg satte på søndag, ligger fortsatt i maskinen.. osv..

jeg er så sinnsykt sliten har nesten ikke sovet på 4 døgn. (utrulig fullt på barneavd) ingen avlastning fra pleiere- samt mye gråting fra både min og de vi delte rom med.

Jeg kommenterte dette i en melding til mannen.. han var sliten, derfor hadde han ikke fått ordnet til vi kom hjem.

måtte bare få ut litt frustrasjon, ellers hadde jeg eksplodert.

Takk, hvis du orket å lese innlegget.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta å rist litt i mannen din!! Du må da klare å kjefte han opp litt! Fortelle han hva du mener om saken!

Skrevet

Stakkars deg!!! Først sender jeg en stor trøsteklem! Hadde jeg bodd nær deg hadde jeg kommet å

1) Ristet mannen din

2) Ryddet huset ditt

3) Bært lillemor og sendt mamman i seng.

Du må si til pappan hvordan du har det, det er da hans barn også. Håper dere ordner dette sånn at du får litt pause, får sove og et ryddig hus. Trøsteklem igjen.

Skrevet

O, da hadde jeg blitt sur.

Han har sikkert surfet på nettet, spilt spill eller sett tv.

Men ikke rydde..

Stakkars minsten da. Trasig når de blir så syk.

Klem til deg.

Skrevet

Skal ikke se bort fra at pappa er sliten også. Høres ut som om han jobber mye - og når han kommer hjem, er det full jobb der også. Synes ingen skal ristes, synes dere skal bli enige om at det er helt greit at ting flyter litt siden det er unntakstilstabd i hjemmet og dere er utslitte, men at begge to må gjøre tre ting hver, som å rydde matrester, tømme vaskemaskinen og støvsuge. Sender trøsteklem, vet hvordan det er!! Husk at det ikke kommer til å være sånn for alltid :-)

Skrevet

ja, det er vel kanskje slitsom for begge, jeg er så trøtt, sulten, og vesla sover ikke nå heller.

(ingen mat igjen her)

får vel trøste seg med at det blir bedre tider.

takk for trøsteklemmer

hi

Skrevet

Hvor var hunden da dere var på sykehuset?

Skrevet

hvorfor lurte du egentlig på det? hunden altså

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...