Gå til innhold

erfaring med modnings ak. å stripping ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått time til modnings ak. den 21 juni.. den 25 juni har jeg time på sykehuset til stripping.. hvordan gjøres dette ? hvor lenge ligger en med nåler, å gjør det vondt ? hadde ak. som smertelindring med nr 1.. men det er 6 år siden.. har dette efekt ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

Skrevet

Modningsakupunktur har jeg gått til noen uker nå. Du får nåler litt ulike steder ( jeg får andre nåler også, så husker ikke helt hva som er modning og hva som er for andre ting) Men iallefall på tærne, leggen, en på magen..... Ligger med de i ca 20 min. Jo vondere det gjør jo mer effekt har de :-) Det skal kjennes litt idet nålene settes, akkurat som svak strøm rundt nålområdet, at det "lugger" liksom.

Stripping er jo bare at jm "røsker" / tøyer litt i åpningen for å se om hun kan få utvidet noe og få litt fortgang på ting, Kan være litt ubehagelig, men kan ikke huske at det gjorde noe særlig vondt.

Skrevet

Jeg fikk modningsakupunktur i første svangerskap, og ble strippet ei uke over termin, ble satt igang 8 dager over, og snuppa kom 9 dager over.. Så vet ikke om det hadde noe kjempeeffekt på meg hvertfall..

Ikke noe vondt noe av det, syns jeg da! :)

Fikk modningsakupunktur for første gang i dag, jeg får bare i leggen.. 2 punkter i hver legg. tror ikke de er så effektive, men hun ville ikke sette noe anna når jeg spurte så.. heldigvis gratis :) har ikke merka noe murring eller uvanlig med kynnere enda...

Skrevet

håpe den 1 time me modnings ak. funker då.. siden eg skal på sykehuset 4 dager etterpå.. å er det begynt å modnes da blir eg satt i gang...

Gjest Sharazi
Skrevet

Jeg har gått til modningsakupunktur hos en jordmor i 3 uker nå, men jeg har ikke merket noe forskjell, så jeg gir meg.. Det fungerer dessverre ikke på alle. Det ser ut til at jeg kommer til å føde etter termin likevel, så ikke vits i å bruke masse penger på det da. Men det skal vist gjøre åpningstiden kortere da, så da gjenstår det å se om det gjør det for min del! :)

Skrevet

Kjære Sharazi!

Ikke gi opp! Modningsakup. vil ikke si at du nødvendigvis føder før, men gjør at selve fødselen, da åpningsfasen, blir kortere!

:)

Skrevet

for min del håper jeg at det virker effektivt ;)

Skrevet

jeg hadde kjempe effekt av modningsakupukturen.. jeg jikk til ei som var JM og drev med modningsakupunktur privat. begynte i uke 38 og rakk vel 2 ganger tror jeg.. siste gangen strppet hun meg også.. gikk derfra moden med 3 cm.. vannet gikk på søndagen og fødselen var kjapp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...