Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Hei hei:) Jeg skal gifte meg om ca 1 mnd og fikk en tlf i dag av min kommende mann at jeg kan avlyse alt og at han ikke gidder mer pga en mld jeg sendte til han.. Jeg er sååå lei meg og frustrert at jeg vet ikke hvilken fot jeg skal stå på. Håper noen har noen gode råd..
Lyst på en til! fekk prins:D Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 uff då! hva har du sagt til han? kan det vere slik at han føler at bryllupet og forberedningen går over styr? Min mann får helt panikk av store forsamlinger, vere midtpunkt, bli tatt bilder av etc. Så derfor skal vi reise til utlandet å gifte oss, slik at vi får mest mulig ro og minst mulig stress rundt dagen. Har ikke annet råd enn at dere må sette dere ned å snakke ut om dette her. Lykke til klem frå meg!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #3 Skrevet 3. juni 2010 Hva hvar den fæle meld da, som gjorde at han ville avlyse hele greien? Må jo ha vært forferdelig! Eneste forslaget jeg har til deg, er å sette deg ned med han og snakke skikkelig med han!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå