Gå til innhold

Testet idag rd 13. GRAVID :):)


*Ønskerossbaby *Gravid*

Anbefalte innlegg

Testet positivt idag tidlig. Har termin 12 februar :)

 

Har aldri sett enn positiv gr.test før. Så dette var en gledens dag for meg :):)

 

Vi har prøvd i 3år uten hell.

1 ferskforsøk (ICSI) og nå 2 forsøk m/fryse egg. Satte inn 2 stk. Så det er mulig jeg har 2 magen :):)

 

Skal ta en test i morgen tidlig også. ;)

 

Lykke til på ferden alle sammen :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse med en positiv gravidtest, og en liten spire, eller to i magen. Blir kjempespennende fremover, og jeg håper vi alle får høre til her i terminklubben i månedene som kommer :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer - Hurra!!

 

Jeg testet i dag - to blå finne streker!

 

Holder på å boble over!! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Jeg beundrer alle som holder ut med prøving over så lang tid! Selv var vi så heldige at det klaffa på første forsøk begge gangene. Er nesten sånn at jeg ikke tør å si det høyt.. Uansett, lykke til videre nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen. :)

Ja vi har vært gjennom ganske mange opp å nedturer i de siste årene. Men slik er det nå bare. Noen klarer det med en gang og andre bruker flere år.

 

Krysser fingrene for alle her inne at spirene klorer seg godt fast helt til februar :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testet på nytt igjen nå. Det lyste GRAVID mot meg. Tok test med ukeindikator. Der stod det 2-3 ( Tilsvarer 4-5 uker på vei) Det stemmer. Jeg er 4+0 akkurat idag. :) Hadde innsett av 2 fryseegg for 14 dager siden :) Nå gjenstår det å se på UL i uke 7 om det er 1 eller 2 bankende hjerter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

så utrolig kjekt!!! Gratulerer!!!jeg har også termin da, gleder meg såååå mye!!! lykke til videre!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...