Gå til innhold

Dilemma, dilemma....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min kjære og jeg har snart vært samboere i fem år:) Dette ønsker min kjære å feire med at vi to drar en langweekend til Roma.

Jeg syntes det hørtes ut som en kjempeide første gang han nevnte det..., MEN så begynner jeg å tenke på småen. Han har tidligere kun vært på korte overnattinger, og det har for all del gått veldig bra! Men om vi er borte en langweekend, da vil han jo være borte fra oss mye lenger. Har jo egentlig lyst å reise, men sliter med dårlig samvittighet ovenfor småen.... Hva hadde dere gjort???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det har gått bra på overnatting før, er det ikke noe i veien for at dere kan dra litt flere netter på overnatting. Hvis han kjenner de som skal passe han, og de kjenner han, så kommer de sikkert til å ha det kjempefint!

 

Lillegutt her var hos bestemor og bestefar fra fredag til søndag for noen uker siden, og det var første gang han overnattet der uten meg og pappaen. Og det gikk så bra! Han fikk jo så mye oppmerksomhet og så mye kos, at han var jo rent bortskjemt når han kom hjem til oss:)

 

Så jeg hadde reist. Men jeg hadde nok hatt det best hvis han var hos noen han har vært hos en del før. For da hadde jeg slappet av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar!!!

 

Det er tanten og onkelen hans som skal passe og han er VELDIG trygg på dem! Alltid glad for å se dem og storkoser seg hos dem!:) Jeg er helt trygg på at han kommer til å kose seg og ha det bra hos dem.

 

Er vel heller antall dager jeg skal være borte fra han som jeg synes er litt tøft....Det er vel kanskje heller mitt lille mammahjerte som sliter. Lillegutt kommer nok til å være i trygge hender og ha det veldig bra:)

 

Vet ikke om andre av dere har vært lenge borte fra deres lille og hvordan det evt har gått?

 

 

Mamma til verdens beste gutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Enig i det som står tidligere: så lenge småen er trygg på dem som passer går det nok superfint:)

 

Lykke til og kos deg på tur!!! Viktig å prioritere kvalitetstid på forholdet også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det som står tidligere: så lenge småen er trygg på dem som passer går det nok superfint:)

 

Lykke til og kos deg på tur!!! Viktig å prioritere kvalitetstid på forholdet også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...