Gå til innhold

jeg klarer ikke vokse beina

Anbefalte innlegg

Skrevet

har prøvd flere ganger.

fått hjelp av min mann og. men det er alltid igjen hår mye hår på beina mine.

hårene vokser så fort så voks er løsningen for meg. ellers hadde jeg måttet shave legga miste 1 gang hver dag.

har prøvd epilator. bruker det innimellom. men tar så lang tid.

noen som kan gi meg råd om hvordan jeg kan vokse beina ordentelig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En god peeling før voksing. Vente til hårene er lange nok. Bruk varmvoks og sånne stoff-strips i stedet for de ferdige, da får du smurt voksen ordentlig inn, og hårene fester seg bedre.

Jeg har også brukt en vanlig kjøkkenkniv (ikke en skarp en, men til å smøre smør på brød) i stedet for den medfølgende plastdingsen til å smøre den varme voksen på. Synes det var mye enklere:)

Til slutt; epilator tar ikke sååå lang tid hvis du bare blir vant til det, synes det er en ganske grei løsning jeg. Men huden på leggene blir finest med varmvoks:)

Skrevet

Jeg bruker epilator rett og slett fordi jeg ikke liker voksing (hver sin smak). Jeg syntes også det er genialt med at jeg ikke trenger å handle inn voks osv. For meg er dette den beste løsningen. Jeg sparer litt lengde på hårene når det er stygt vær. Jo lengre jo lettere og bedre resultat. Gå mot hårenes retning. Det tar ikke lang tid når du blir vant til det. Jeg pleier å gjøre det mens ungene bader og jeg likevel må være på badet og passe på dem.

Skrevet

Herregud, dra i salong da vel om du ikke greier det selv...

Skrevet

Får ikke dette til jeg heller, alle hårene sitter igjen. Hvor lange må hårene være egentlig? Mine legger har veldig lite hår og det vokser sakte, forrige gang jeg prøvde hadde jeg ike barbert på flere måneder, men tror hårene var for korte...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...