Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Hvordan bør jeg gå frem. Vi leser bøker om bar som går på do Vi frister han med at de andre guttene har kule truser, og det skal han også få Når han har bøsjet i bleia tarvi bæsjen og kaster den i do, noe som er veldig stas. Han for også være med meg og pappaen på do når vi bæsjer. Vi snakker masse om dette, og er positive heleveien. Noen gode råd til oss...?
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 Kjøpe slik doring som han kan sitte på? Evnt. vente til han er klar? Lykke til uansett =) Vet ikke helt om jeg gleder meg eller gruer meg til sistemann her skal i ilden =)
TinaP Skrevet 3. juni 2010 #3 Skrevet 3. juni 2010 Har en gutt på 2,5 år som ikke er særlig interessert i potten enda, men har forsøkt å sitte på den et par ganger. Kommer jo ingenting ut da. I sommer i ferien så har vi tenkt å la han få prøve seg uten bleie på dagtid og heller bruke truse. Det kommer til å bli mye vasking av klær, men med dagens bleier kjenner han jo ikke at han er våt etter at han har tisset. Hvorfor skal han da slutte med bleie? Det beste er at han blir våt og vil bytte klær og kanskje han klarer å holde seg og vil gå på do/potte da. Det er i hvert fall det vi skal forsøke.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #4 Skrevet 3. juni 2010 Litt opp og ned med ungene, av og til bare doen som er intressang og andre ganger kun potta og av og til ingenting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå