Gå til innhold

jeg er en alenemor med angst.

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det andre i samme situasjon som meg?hadde vært så hyggelig å bli kjent med andre som har det litt på samme måte.føler meg så alene.hadde vært koselig for guttungen også å kjent noen med barn.har en gutt på 1,5 år:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags angst har du, det finnes jo veldig mange forskjellige typer og hvordan det slår ut.

Jeg slet når jeg ble alene fordi jeg under svangerskapene utviklet en sterk sosial angst.

Nå har jeg vært alene i 1,5 år og selv om det ligger i meg hele tiden har jeg alikevel klart å komme meg mer og mer tilbake dit jeg var. og jobbe meg ut av det. Fordi jeg hele tiden har satt barna først og nå som jeg er alene så har det ikke vært annet valg en å tvinge meg selv gjennom den ene vansklige tingen etter den andre og heldigvis har det blitt mindre vanskelig.

nå sliter jeg før barna bør komme seg til sin første tannlege time men jeg har en skrekk for tannleger så jeg har heldigvis fått noen andre som skal ta de med. Jeg er redd for om jeg går vil jeg påføre barna mine min angst.

Jeg har allid vært redd for at barna skal bli påvirket av min angst men begge barna er ihvertfall så langt sosiale og trygge barn

Skrevet

Hei:)jeg har sosial fobi.får helt hetta i sosiale sammenhenger.fælt. skjønner ikke hvordan jeg skal klare å følge opp ungen min.er så lei av å ha det sånn.jeg jobber ikke heller og det hjelper vel ikke på situasjonen jeg er i..er så mye som følger med det å ha barn.hadde vært så hyggelig å bli kjent med noen i samme situasjon...så flink du har vært som har presset deg og gjort alt som er vanskelig.men det er jo det enn gjør hvis man setter barna sine først.jeg vil bare gjemme meg inn i skallet .er så redd.lei av å kjempe og kjempe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...