Gå til innhold

Bekkenløsning...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veldig tidlig... Jeg merka det ihvertfall fra uke 8. Har nå blitt halvt sykemeldt for det går bare på nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ei som har det som et av sist første svangerskapstegn. Jeg er selv 7 uker på vei. Hadde litt plager siste helg i bekkenet etter å ha stått mye. Håper det ikke blir verre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! :) Er 6+3 i dag! Og tror muligens jeg har fått det allerede! :( Begynner å jobbe snart, så håper det ikke blir verre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det ganske sterkt. Merket da jeg var 5+? så det er tidlig du kan merke det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hos kirpraktoren og får "rettet" opp bekkenet en gang i uken. Har gjort dette siden jeg var i uke 5. Hun mener at det er veldig mye hormoner i kroppen akkurat nå som gjør at jeg sliter så tidlig, og at jeg kanskje kan få en "pause" litt lengre ut i svangerskapet. Da kan det jo forhåpentligvis kanskje gjelde andre av dere som sliter allerede også.

Jeg krysser fingrene for at jeg ikke blir verren enn hva jeg er nå i alle fall.

Vi skal nemlig bygge do i første etg i sommer, sånn at jeg slipper å løpe opp hver gang jeg må avgårde. Og det er jo ikke rent lite man flyr i løpet av et svangerskap ;-)

 

Vil også legge til at jeg har virkelig god nytte av behandlingen jeg får. Så om man vet om en god fysio eller kiropraktor er det kanskje verdt et forsøkt.

 

Lille

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...