Mamma`n til <3<3<3 Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Kanskje litt teit spørsmål, MEN kan det bli for varmt for vesla i magen når jeg ligger på solsenga og soler meg? Har alltid et klede på magen, den er aldri helt naken.....kjenner at d kan bli økt aktivitet etter en stund i sola, men kan jo liksågodt være lyset? Jeg syns det er herlig å sole seg, selv om jeg ser at det blir noen pigmentflekker dessverre....spes i ansiktet som er dekket med fregner itillegg......hmmmm....
*julybirth* Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 ikke sunt for deg heller å steke slik i sola, alt med måtehold og sterk solkrem:-)
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 3. juni 2010 #3 Skrevet 3. juni 2010 Sålenge du passer på å drikke rikelig, gå i skyggen av og til for å kjøle deg og magen ned litt, så kan du bare kose deg i sola! Sola gjør SÅ godt for kropp og sinn (jeg sliter veldig med å bli tung og lei om vinteren pga lite sol) så jeg sitter å koser meg på terassen når sola skinner:) Smører meg godt med solkrem da:)
påtjukken Skrevet 3. juni 2010 #4 Skrevet 3. juni 2010 sola er bra for strekkmerker:) dekk til magen og kjøl deg ned innimellom så går det helt fint:)
FruBoger fødeklar Skrevet 3. juni 2010 #5 Skrevet 3. juni 2010 Gravide skal egentlig ikke være utsatt for sterk sol pga blodtrykk og bebisen i magen. Og du kan risikere å få "grå merker" i ansiktet og kroppen. Siste trimester skal man absolutt ikke ta sol i solarium pga varmen.
FruBoger fødeklar Skrevet 3. juni 2010 #6 Skrevet 3. juni 2010 Men som det står over her, alt med måtehold! Sole er ikke på sitt sterkeste ennå, så det er vel lurt å nyte det mens man kan. Drikk masse og kaldt, hold toppen avkjølt. Blodtrykket kan stige og du kan bli svimmel og uvel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå