Gå til innhold

Sole seg, blir d for varmt for babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje litt teit spørsmål, MEN kan det bli for varmt for vesla i magen når jeg ligger på solsenga og soler meg?

Har alltid et klede på magen, den er aldri helt naken.....kjenner at d kan bli økt aktivitet etter en stund i sola, men kan jo liksågodt være lyset?

Jeg syns det er herlig å sole seg, selv om jeg ser at det blir noen pigmentflekker dessverre....spes i ansiktet som er dekket med fregner itillegg......hmmmm....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke sunt for deg heller å steke slik i sola, alt med måtehold og sterk solkrem:-)

Skrevet

Sålenge du passer på å drikke rikelig, gå i skyggen av og til for å kjøle deg og magen ned litt, så kan du bare kose deg i sola! Sola gjør SÅ godt for kropp og sinn (jeg sliter veldig med å bli tung og lei om vinteren pga lite sol) så jeg sitter å koser meg på terassen når sola skinner:)

Smører meg godt med solkrem da:)

Skrevet

sola er bra for strekkmerker:) dekk til magen og kjøl deg ned innimellom så går det helt fint:)

Skrevet

Gravide skal egentlig ikke være utsatt for sterk sol pga blodtrykk og bebisen i magen. Og du kan risikere å få "grå merker" i ansiktet og kroppen. Siste trimester skal man absolutt ikke ta sol i solarium pga varmen.

Skrevet

Men som det står over her, alt med måtehold!

Sole er ikke på sitt sterkeste ennå, så det er vel lurt å nyte det mens man kan. Drikk masse og kaldt, hold toppen avkjølt. Blodtrykket kan stige og du kan bli svimmel og uvel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...