Trudelutt_ Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Familien min skal til Tyrkia i morgen , jeg og min datter på 4 uker har ikke bestilt siden jeg synst hun er for liten enda . Men det har dukket opp en restplass på 690kr . Hva er deres erfaringer ? Noen som har rist med så liten baby ?
Ouagadougou Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 Håper ikke dere skal reise.... Min mening er at hun er for liten- 4 uker- da er de fremdeles spedbarn. Det skal veldig lite til før hun blir dehydrert, og jeg vet ikke om jeg hadde stolt nok på helsevesenet i Tyrkia.. Synes også at reisen er for lang. Du er tross alt fremdeles en barselkvinne og bør ta det litt rolig.. Har du ellers tenkt på at hun trenger pass??
Elinlita Skrevet 4. juni 2010 #3 Skrevet 4. juni 2010 Min venninnes datter kom akkurat hjem fra Tyrkia (Alanya) med rødehunder, så tror ikke jeg ville tatt med en liten på 4 uker ned dit. Selv skal vi ned dit i september og da er mini 7 måneder, så jeg er virkelig ikke en av de mest hysteriske Og ja, du må huske at vesla må ha eget pass for å få reise.
ღMadame_mim ღ Skrevet 4. juni 2010 #4 Skrevet 4. juni 2010 Jeg snakket om dette med HS og hun mente at det var best at babyen hadde fått 1, helst 2, vaksiner før man reiste til syden/utlandet med barnet. Jeg reiser selv til Mallorca i september når babyen er 6 mnd.
1+1 :) Skrevet 5. juni 2010 #5 Skrevet 5. juni 2010 Du må også være obs på å ta med mme oh flasker. Har nemlig hørt om flere som har mistet melken når dem har reist til syden!!! Og ja, HUSK PASS!!!
Trudelutt_ Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2010 Ringte HS jeg også , de anbefalet ikke dette . Synest selv det var tidlig , så vi ble hjemme Takk for svar .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå