Gå til innhold

Noen som har tips vedr lokale?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i startfasen av bryllupsplanlegging og trenger hjelp med lokale å ha festen i. Vi er på utkikk etter ett sted hvor man kan ta med mat og drikke selv. Lokalet må være i Oslo/Asker/Bærum.

 

På forhånd takk for hjelp!

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg på den over! Gifter meg i Trosterudvillaen til lørdagen og er veldig fornøyd med det for vår del. Betaler 5500 kroner for hele helgen, god tid til å pynte og gjøre klart. Koselige damer å gjøre avtaler med der. Kjøkkenet er ikke så stort, men vi skal ha 30 gjester til middag så det holder til deg. Blir ca 55 pers til festen utover kvelden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...