Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Steffen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må være et av de styggeste og mest harry navnene som finnes.

Skrevet

Ikke pent. Stefan derimot er nydelig.

Skrevet

Ikke Stefan heller. Stephan, derimot!

Skrevet

Ingen av de foreslåtte går an. Steven er bra!

Skrevet

Får meg til å tenke på han by-orginalen som bodde på Nordstrand før i tiden, han het Steffen. Han pleide å kjøre trikk og buss hele dagen, og må ha hatt minst 5 diagnoser.

Noen som husker han?

"Prikk-prikk-strek-fitte-piiip" ha ha ha, morsom var han:)

Skrevet

Hva med Stheffhen? Da blir det ganske spesielt :)

Skrevet

Sorry ... synes ikke det er veldig fint.

Skrevet

Om du ikke har utenlandsk bakgrunn ramler Stephan rett inn i harry-kategorien.

Skrevet

Steven i Norge er tragisk.

Skrevet

Jeg synes at det er kjempetøfft!

Jeg kunne nok vurdert det om jeg noengang får en gutt.

 

Men ville skrevet det som Schtephfen ;-)

Skrevet

Før i tiden? Typen du beskriver, lever fortsatt, og reiser med trikken på Nordstrand til stadighet. Vet ikke hva han heter. Men han sier ikke det du tillegger ham.

Skrevet

Mannen min heter dette:) Han er faktisk den eneste Steffen jeg kjenner som ikke er pøbel. Føler det er litt pøbelnavn. Men også et fint navn :)

Skrevet

Da er det ikke samme kar, da vet du.

Skrevet

Jeg har både en mann og en bror som heter Steffen, syns det er et veldig fint navn jeg! :D

Skrevet

Akkurat det illustrerer problemet med å skulle mene noe om ulike navn. Om man liker det eller ikke, har sjelden bare med selve navnet å gjøre, men snarere med de personene man kjenner som faktisk heter det.

Skrevet

Ingen varianter av navnet er bra!

Skrevet

broren min heter det, syns det er pent. og han er på ingen måte noen pøbel. mannen til ei venninne heter også steffen og er stille og rolig av seg

Skrevet

Det er som man ville ha en stephanie, men fikk en gutt og kalte han steffen

Skrevet

Hehe.. :) Denne tråden ble litt morsom.. :)

Jeg synes Steffen er et Ok navn, men ville ikke kalt min onge det.. Kanskje heller Straffen eller no sånt..

Skrevet

Typisk kriminell-navn. Stephan er homonavn.

Skrevet

Liker det ikke. Men det 2 jeg kjenner er veldig hyggelige, ingen pøbler:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...