Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 Det må være et av de styggeste og mest harry navnene som finnes.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #5 Skrevet 3. juni 2010 Ingen av de foreslåtte går an. Steven er bra!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #6 Skrevet 3. juni 2010 Får meg til å tenke på han by-orginalen som bodde på Nordstrand før i tiden, han het Steffen. Han pleide å kjøre trikk og buss hele dagen, og må ha hatt minst 5 diagnoser. Noen som husker han? "Prikk-prikk-strek-fitte-piiip" ha ha ha, morsom var han:)
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #7 Skrevet 3. juni 2010 Hva med Stheffhen? Da blir det ganske spesielt
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #9 Skrevet 3. juni 2010 Om du ikke har utenlandsk bakgrunn ramler Stephan rett inn i harry-kategorien.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #11 Skrevet 3. juni 2010 Jeg synes at det er kjempetøfft! Jeg kunne nok vurdert det om jeg noengang får en gutt. Men ville skrevet det som Schtephfen ;-)
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #12 Skrevet 3. juni 2010 Før i tiden? Typen du beskriver, lever fortsatt, og reiser med trikken på Nordstrand til stadighet. Vet ikke hva han heter. Men han sier ikke det du tillegger ham.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #14 Skrevet 3. juni 2010 Mannen min heter dette:) Han er faktisk den eneste Steffen jeg kjenner som ikke er pøbel. Føler det er litt pøbelnavn. Men også et fint navn
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #16 Skrevet 3. juni 2010 Jeg har både en mann og en bror som heter Steffen, syns det er et veldig fint navn jeg!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #17 Skrevet 3. juni 2010 Akkurat det illustrerer problemet med å skulle mene noe om ulike navn. Om man liker det eller ikke, har sjelden bare med selve navnet å gjøre, men snarere med de personene man kjenner som faktisk heter det.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #19 Skrevet 3. juni 2010 broren min heter det, syns det er pent. og han er på ingen måte noen pøbel. mannen til ei venninne heter også steffen og er stille og rolig av seg
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #21 Skrevet 3. juni 2010 Det er som man ville ha en stephanie, men fikk en gutt og kalte han steffen
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #22 Skrevet 3. juni 2010 Hehe.. Denne tråden ble litt morsom.. Jeg synes Steffen er et Ok navn, men ville ikke kalt min onge det.. Kanskje heller Straffen eller no sånt..
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #23 Skrevet 3. juni 2010 Typisk kriminell-navn. Stephan er homonavn.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #24 Skrevet 3. juni 2010 Liker det ikke. Men det 2 jeg kjenner er veldig hyggelige, ingen pøbler:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå