Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 ååå jeg har fått tilbud om å reise på en hytte på sørlandet, med hyggelige folk. En av dem er også lege. Det tar ca 4 timer å kjøre dit og jeg er da 38+3-38+5. Vi skal da være der en helg Hva ville dere ha gjort? Det er jo sykehus der også og optimistiske meg tenker at: setter det i gang rekker jeg også hjem. Men kanskje dette er mer en ønskedrøm.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 hvor lang tid tar det til nærmeste sykehus? er det kort vei ville eg reist:) vi skal på lang biltur i uke 37, det samme var vi sist graviditet...det er bare å finne ut hvor sykehusene ligger så er en trygg:)
Verbena Skrevet 3. juni 2010 #3 Skrevet 3. juni 2010 Om babyen din har holdt seg i magen frem til da og du føler deg trygg på at det går bra, så drar du. Hvis ikke så lar du bare være. Hadde jeg vært i form til det så hadde jeg dratt. Men nå har jeg hatt bekkenløsning med begge mine to så jeg hadde ikke vært i stand til å dra mens jeg gikk gravid med de to værtfall.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #4 Skrevet 3. juni 2010 HI her Setter stor pris på svar jenter. Føler meg i grei form, blir bare gal av å gå hjemme om dagen. Solfylt sørland og hytte ved sjøen frister stort!!! Det er midt mellom arendal sykehus og kristiansand sykehus, samt at det er jo noen på veien. Ser ut til at jeg drar, men mindre jordmor finner åpning neste uke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå